Sunday, February 13, 2011

HISHAM MUDIM TOLONG JANGAN AMBIL TINDAKAN !!!!

HISHAM MUDIM sila beri muka kepada TOY PUA kerana beliau langsung tidak bersalah sebaliknya beliau hanya bertanyakan khabar ZAHID HAMIDI sahaja sambil bertukar-tukar pendapat mengenai program pembangunan Angkatan Tentera Malaysia. Justeru sebarang tindakan ke atas TONY PUA adalah satu penghinaan kepada rakyat Malaysia sebagai sebuah negara yang mendokong demokrasi. 

Lagipun kenyataan yang disiarkan dalam blog TONY PUA itu hanya dibaca oleh beliau seorang sahaja dan tidak pernah ada rakyat yang 100 % menyayangi kerajaan BARISAN NASIONAL yang merungut dulu seleweng pembelian helikopter dan kapal selam dah berbillion-billion,  kali ni seleweng beli kapal perang lagi banyak RM6 billion!

Kredibiliti kerajaan dan TLDM langsung tidak tercalar dan tidak ada rakyat yang akan berkata NAK TAKUT APA ...MENTERI DALAM NEGERI TU ...DIA BUKANNYA BERANI AMBIL TINDAKAN...LEPAS NI PEMBANGKANG  PUN BUAT-BUAT BODOH SAMA ...ISU DI TUTUP TIDAK BOLEH AMBIL TINDAKAN KERANA TIADA BUKTI....LEPAS TU PEMBANGKANG BUAT HAL LAGI..TUDUH MACAM-MACAM....DAN LAGI...DAN LAGI....


HISHAM MUDIM jangan bimbang kerana rakyat tidak akan ketawakan kerajaan...sebalikya akan menangis beramai-ramai.....

HIDUP HISHAM MUDIM.... JOM  CIUM KERIS!!!!!





Beli kapal peronda: Pua tidak akan lapor SPRM

12/02/2011 6:34pm

KUALA LUMPUR 12 Feb — Setiausaha Publisiti Kebangsaan DAP, Tony Pua tidak akan membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung pembelian enam kapal peronda luar pesisir (OPV) oleh Kementerian Pertahanan.

Kata Pua, ini kerana tulisan beliau dalam blognya baru-baru ini hanya bertujuan meminta menteri berkenaan Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menyatakan kewajaran pembelian kapal berkenaan yang melibatkan kos sebanyak RM6 bilion itu.
"Kenyataan saya itu bukan suatu tuduhan terhadap kementerian berkenaan berhubung pembelian itu, tetapi sekadar memintanya menjelaskan kewajaran tentang pembelian itu dengan memberi spesifikasi terperinci mengenai jenis OPV yang akan dibeli,” katanya dalam kenyataan hari ini.
Oleh demikian, kata Anggota Parlimen Petaling Jaya Utara itu, saranan SPRM agar beliau memfailkan laporan mengenainya adalah tidak relevan ketika ini. — Bernama

2 comments:

  1. Rahsia kekuatan ketenteraan nak di bincangkan kepada rakyat. Bodoh punye MP. Kau tanyalah kat Parlimen. Kenapalah dia ni jadi MP?

    Rakyat malaysia bukan sahaja menanggis beramai ramai malah akan menghantuk hantukan kepala hingga berdarah darah. Sham, kau orang negeri aku. Baik kau check. Rasanya orang Serom pun belum tau nak undi kau lagi. Hampas.....

    ReplyDelete
  2. UMA...elok rasanya di ajar kalau jadi menteri sekadar menteri yang asyik memberi amaran!!!

    ReplyDelete