Friday, February 4, 2011

GEMPAR!!!! 5 PELAJAR MALAYSIA DILAPOR HILANG!!!!

5 pelajar lelaki Malaysia  di kesan gagal melaporkan diri di kedutaan Malaysia di Mesir. Hal ini hanya di ketahui setelah laporan di buat oleh keluarga pelajar-pelajar terbabit ekoran mereka masih gagal mengetahui status anak-anak mereka. Pihak kedutaan bimbang pelajar-pelajar terbabit mungkin terperangkap di dalam kumpulan-kumpulan yang mengadakan demonstrasi sewaktu cuba untuk melaporkan diri di kedutaan  Malaysia!



Bagaimanapun sebentar tadi..pihak keluarga terbabit telahpun menghubungi Wisma Putra untuk memaklumkan bahawa pelajar-pelajar terbabit sebenarnya selamat dan telahpun berada di Malaysia cuma mereka lewat menghubungi keluarga masing-masing kerana keletihan. Mereka menjelaskan bahawa terdapat seorang ahli politik Malaysia yang bermurah hati telah meminta bantuan rakan Arabnya untuk membantu menerbangkan 5 pelajar tersebut ke Malaysia dan terus dibawa kediamannya. 

Pelajar-pelajar terbabit memberitahu keluarga mereka bahawa mereka telah di layan dengan amat baik sekali oleh ahli politik terbabit malah ahli politik terbabit meminta mereka merehatkan diri di rumah beliau untuk beberapa hari lagi!!! 

Wakil pelajar tersebut dengan perasaan gembira sekali memberitahu mereka telah diberikan PASSWORD untuk masuk kerumah tersebut pada bila-bila masa dan pada masa tersebut dia sedang membuat panggilan telefon dari bilik bacaan @perpustakaan rumah ahli politik tersebut setelah selesai di jamu makan KHORIPAP....... !!!!!!Waris-waris pelajar terbabit menjadi lagi teramat risau.....

2 comments:

  1. Salam Tuan,

    kitorang tak suka la main tipu2...
    krajaan dah buat sngat baik..apa lgi nk tipu org ramai..

    kitorangh ni lgi la susah..blajar xpanda..duduk kg...cari makan hari2..

    apasal org pandai2 suka buat tipu2 cam ni?

    aduss...pening la kitorang cam ni..

    cauuu..

    ReplyDelete
  2. Razaq Saleem..
    menipu adalah kerja mereka!!!

    ReplyDelete