Sunday, February 6, 2011

WUJUDKAH BANGSA YANG LEBIH JAHAT DARI BANGSA YAHUDI????

Ingatkan Bangsa Yahudi adalah bangsa yang paling tak guna di dunia..suatu bangsa yang menindas bangsa lain dari segi ekonomi, politik dan sosial. Kekejaman bangsa Yahudi yang paling tidak boleh dilupakan tentunya kekejaman ke atas bangsa Palestine. Bagaimanapun sejahat-jahat bangsa Yahudi, mereka tidak pernah menDAJJALkan bangsanya sendiri!!!



Sebaliknya bangsa PAS adalah lagi tak guna daripada  Bangsa Yahudi. Bangsa Yahudi cuma pelingkup kepada bangsa lain tapi Bangsa PAS ni pula seperti biasa  mendokong bangsa Cina DAP anti Melayu Islam yang dilaknat  sebaliknya bukan sahaja melingkupkan bangsa sendiri, Melayu malah melacurkan agama Islam!!!!


Bangsa PAS sudahlah sepanjang masa asyik berpolitik...tetapi malang kerana politiking mereka kebanyakannya lebih kepada menjadi lembu politik DAP. 
Semua isu hendak dipolitikkan...agama dipolitikkan, menang atau kalah piliharaya tetap dipolitikkan, kesultanan Melayu dipolitikkan, ketuanan Melayu juga tidak lepas dari menjadi mangsa politik mereka dan demi untuk terus berpolitik sehinggakan mayat kafir pun sanggup disembah!!!!

Tetapi yang lebih menyedihkan apabila disaat Kerajaan BN berjuang menyelamatkan 11300 rakyat Malaysia di Mesir, Bangsa PAS terus mempolitikkan pula nyawa 11300 rakyat Malaysia tersebut. Bangsa PAS menghasut kononnya 11300 rakyat Malaysia tersebut perlu membiayai sendiri kos pulang ke Malaysia sehingga memaksa menteri-menteri BN di Mesir yang sepatutnya memerah otak dan keringat membantu mencari penyelesaian terbaik membantu rakyat Malaysia...terpaksa pula bekerja-keras memujuk rakyat Malaysia agar tidak mempercayai fitnah tersebut! Terbaru...

dipetik dari http://yuseriyusoff.blogspot.com/

Hari ini seorang lagi anjing berfahaman PAS membuat kenyataan liar mengenai misi menyelamat ini. Beliau adalah Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Selangor iaitu Ahmad Zaidy Bin Abu Mutalib. Beliau tanpa menyelidik hal yang sebenar membuat kenyataan liar bahawa pelajar yang berfahaman UMNO diutamakan dalam misi tersebut.

Kenyataan beliau boleh diikuti di laman Haprak Daily

Pihak mereka baru sahaja buka bilik operasi semalam kalau tidak silap, tapi cuba jadi juara dalam isu menyelamat pelajar Mesir walhal kerajaan BN serta orang UMNO yang ketika ini bertungkus lumus dan mengharungi perjalanan yang panjang semata-mata untuk memastikan keselamatan pelajar kita terjamin.

Semalam berulang kali Senator Kohillan Pillay dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Jamil Khir Baharom mengatakan bahawa proses menyelamat dan menerbangkan mereka pulang ke Malaysia semuanya di TANGGUNG oleh kerajaan. Tapi masih ada lagi anjing PAS cuba memainkan isu bahawa segala perbelanjaan ditanggung sendiri oleh pelajar yang terbabit.

Sudahlah fitnah mengenai kos perbelanjaan kononnya ditanggung sendiri oleh pelajar, si anjing PAS berjawatan sebagai Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS ini juga menimbulkan isu bahawa pelajar ditanya soalan "Encik UMNO Bahagian mana". Jika dijawab soalan ini, maka pelajar ini akan diutamakan? Apa bukti kamu ada untuk menyokong dakwaan kamu ini wahai Ahmad Zaidy?


Begitulah bangsatnya Bangsa PAS ini, jika lembu-lembunya berdemonstrasi di jalanan untuk DAP..anjing-anjingnya yang di latih DAP berterusan menyalak tak tentu hala....sehingga memaksa Dato' Seri Najib pula membuat kenyataan




Perbelanjaan pulang pelajar ditanggung kerajaan - PM

05/02/2011 6:31pm

KUALA LUMPUR 5 Feb. – Datuk Seri Najib berkata, pihaknya akan berusaha sedaya upaya memastikan perbelanjaan pulang pelajar-pelajar Malaysia di Mesir ke tanah air dibiayai sepenuhnya oleh kerajaan.
Perdana Menteri berkata, pihaknya akan mengadakan perbincangan dengan Tabung Haji, AirAsia dan Penerbangan Malaysia (MAS) bagi tujuan itu. - Utusan

No comments:

Post a Comment