Tuesday, February 22, 2011

ANWAR AKAN SEMAKIN PENING KEPALA....

Najib dahpun sampai di Istanbul.....Anwar pula tiba-tiba semakin pening kepala memikirkan mana nak lari kali ini....Najib dah tentu sembang dengan  Recep Tayyip Erdogan jangan kasi ANWAR IBRAHIM lari masuk kedutaan Turki kali ini....

 

 

Najib tiba di Turki untuk lawatan rasmi tiga hari

22/02/2011 10:39am

ISTANBUL 22 Feb. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di sini hari ini untuk lawatan rasmi tiga hari bagi meningkatkan hubungan dan kerjasama dua hala yang cemerlang antara Malaysia dan Turki.
Ini merupakan lawatan rasmi pertama Najib ke Turki sejak beliau menjadi perdana menteri pada April 2009.
Perdana Menteri diiringi oleh isteri beliau Datin Seri Rosmah Mansor, Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman; Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein; Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Seri Mustapa Mohamed; Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi serta anggota Parlimen dan pegawai kanan kerajaan.
Anifah berkata, lawatan ini akan menyediakan peluang cemerlang untuk Najib dan Perdana Menteri Turki Recep Tayyip Erdogan untuk memperbaharui persahabatan mereka dan bertukar-tukar pandangan mengenai isu-isu kepentingan bersama.
Pesawat khas yang membawa Perdana Menteri mendarat di Lapangan Terbang Antarabangsa Ataturk di sini pada kira-kira pukul 6 petang waktu tempatan (12 malam waktu Malaysia). - Bernama

No comments:

Post a Comment