Wednesday, February 9, 2011

OPS MAKI UMNO PUN BERMULA !!!!!

Bukannya susah nak jadi Calon PAS....boleh kutuk maki UMNO dan hentam BN kira dah boleh jadi calon. Sekarang ni OPS MAKI UMNO dah pun bermula dan akan ramailah jantan dan betina bangsa PAS akan berebut-rebut menunjukkan mereka lebih hebat memfitnah dan memaki UMNO BN. Kalau boleh kafirkan UMNO bersama-sama dalil-dalil dari al Quran maka gerentilah jadi calon!!!!



Setiausaha Dewan Muslimat PAS Negeri Melaka, Kintan Man menyeru seluruh pengundi Dun Merlimau supaya menjadikan pilihan raya kecil Dun tersebut sebagai medan untuk melakukan protes terhadap kenaikan harga minyak dan barangan yang semakin menghimpit rakyat sekarang. 
Kintan berkata bahawa kerunsingan terhadap kenaikan harga minyak dan barangan keperluan harian sememangnya bersarang di hati rakyat namun rakyat khususnya orang Melayu tiada kekuatan untuk mengalihkan undi mereka kepada Pakatan Rakyat. 
"Minda orang Melayu telah didoktrinkan oleh Umno BN bahawa kenaikan harga barang ini tidak dapat dibendung dan ianya merupakan perkara biasa yang tidak dapat dielakkan.
"PAS dan PR mesti berusaha gigih untuk memberikan penerangan kepada rakyat bahawa kerajaan BN hari ini gagal menguruskan kenaikan harga barang ini dengan baik sehingga rakyat semakin terhimpit dan sengsara," tegas Kintan yang juga merupakan Ahli Jawatankuasa Dewan Muslimat PAS Pusat. 
Menurutnya, rakyat khususnya pengundi Dun Merlimau mesti diberi kefahaman bahawa antara sebab berlakunya kenaikan harga barang ialah kerana meningkat kos pengeluaran dan pengangkutan disebabkan kenaikan harga minyak yang sebenarnya boleh dielak oleh kerajaan.
"Malangnya kerajaan BN sendiri yang menaikkan harga minyak dengan menghentikan subsidi walaupun pada masa yang sama keuntungan Petronas dan kerajaan meningkat disebabkan kenaikan harga minyak dunia.-Harakah

dipinjam dari http://empayar-pemuda.blogspot.com/2011/02/panas-kintan-man-kata-pengundi-merlimau.html

2 comments:

  1. anjing betina ni mula meroyan...
    tak apa...biarkan....
    mat sabu pun tak ada selera tengok rupa anjing betina ni...
    mungkin nik ajis sesuai buat dia..

    ReplyDelete
  2. hisham...
    nik aziz letak syarat...boleh jadi calon tetapi kena jd bini dia le lepas kalah PRK Merlimau...Cikgu mala nik Aziz tak berani adjus...cikgu Maarof mengekor Cikgu Mala siang dan malam..hu3

    ReplyDelete