Tuesday, February 15, 2011

TONY PUA BUAT HAL LAGI...DEDAHKAN PULA SISTEM PERSENJATAAN TLDM...

Tak habis-habis TONY PUA komunis ni nak sakitkan hati TLDM, Kerajaan Malaysia dan rakyat Malaysia!. Terbaru TONY PUA komunis ni cuba mempertikaikan pula sistem persenjataan yang di pasang pada 6 LCS TLDM kononnya bukanlah yang terkini dan terlalu mahal! TONY PUA mendakwa Kementerian Pertahanan dan TLDM 'malas' untuk cuba mendapatkan persenjataan terbaik sebaliknya hanya menyerahkan sahaja kepada broker senjata membuat keputusan dan semua senjata yang akan dipasang pada 6 LCS TLDM sebenarnya adalah ketinggalan zaman!!!



TONY PUA dengan bangganya bersedia menjadi penasihat persenjataan TLDM sekiranya pihak TLDM sudi bekerjasama dengan beliau pada masa hadapan sambil beliau menunjukkan beberapa keping gambar di dalam i-PAD beliau kepada para wartawan...gambar serta maklumat lengkap beberapa sistem persenjataan LCS yang terkini yang beliau dakwa diperolehi secara rahsia setelah membuat sedikit research di internet!!!!


senjata yang masih belum di pasang pada LCS

setelah siap di pasang pada LCS


canggih...lihat bagaimana senjata ini beroperasi sebaik sahaja ia dilancarkan dari LCS

6 comments:

  1. UMA harap pehak tentera tidak jawab. Nampaknya komunis sengaja untuk tentera mendedahkan rahsia kekuatan tentera. Kalau nak jawab pun beritahu tony komunis supaya duduk depan peluru tu, biar tentera tolong tembak. Tengok kuat ke tak kuat.

    agbr47: Binatang punye cina.

    ReplyDelete
  2. UMA n agbr47...boleh jwb...letak TONY PUA kt tgh laut...TLDM test fire!!!!!!

    ReplyDelete
  3. KDN,
    ISA kan saja pengkhianat negara ini.
    Habis cerita.

    ReplyDelete
  4. Tuan NorHisham Mohd,

    Ah Pua tu bukan tau menatang apa.
    Dia jolok-jolok, baru dia tau ada senjata rupanya.

    Jolok-jolok lagi, lepas ni dia kata, senjata dah ketinggalan zaman. Buluh dlm tentera, pakai zaman Hang Li Poh dulu kala.

    (HANG ni aku rasa Gelaran Raja Melaka dulu kala anugerah. Lepas tu Raja tarik balik sbb kat Kedah berlambak bak oarang pakat ada gelaran HANG)

    ReplyDelete
  5. Tn HHalem...
    kalau mcm elok bila PR menang PRU 13 nanti..ANWAR IBRAHIM jd PM...raja2 puh dah dibuang...kembali guna gelaran HANG...mula2 sekali dpt darjah kebesaran HANG.... HANG ANWAR IBRAHIM!!!!!

    ReplyDelete
  6. Mohd..
    Kalau kita jd menteri KDN lama dah penjara tu penuh dgn puak DAP ni...dah lama dah semua org hidup aman....

    ReplyDelete