Friday, September 19, 2014

KES BABI SELSEMA BABI...!!!!!!

Semakin menjadi-jadi nampak....babi yang terlepas kandang perlu dihapuskan bimbang pembawa virus selsema babi. Sejarah membuktikan Selsema babi boleh memudaratkan...


GARANG ATAU WAYANG...????

Aku pernah percaya kegarangannya...sebelum dia menang selesa..lepas menang selesa dia berubah dari seekor singa jadi keldai..hari ini keldai cuba mengaum bagai seekor singa...aku tak percaya bunti itu bunyi singa mengum atau bunyi keldai sakit gigi...


SEORANG LAGI PEMIMPIN MELAYU IKUT JEJAK LANGKAH TUN MAHATHIR PERTAHANKAN BANGSA MELAYU! @Zahid_Hamidi @KDNPUTRAJAYA #DSZH


BUKAN NIAT NAK MENGHASUT!!!!!!

Saudara muslim kita di Myanmar dibunuh dengan kejam hatta di dalam masjid dan surau sekalipu. Pemerintah budhist...yang membunuh pula turut didalangi oleh sami-sami buddha...PR didominasi oleh pemimpin Kristian, Hindu dan Buddha....bukan nak menghasut..tapi kalau ada otak..tolong guna otak tu ....






Thursday, September 18, 2014

KEPONG PENGUNDI

Sebahagian dari usaha-usaha untuk memastikan orang kampung sentiasa bersama dengan BARISAN NASIONAL. Semua di jemput hadir memeriahkan...




WALAUPUN TELAH DILIWAT TAPI MASIH BELUM TERLAMBAT..!!!!

Keluarlah..masih ada masa lagi bagi menyelamatkan sisa-sisa maruah yang tinggal





MANGSA DEMOKRASI BODOH...!!!

MAngsa percaturan demokrasi bodoh Anwar-Cina DAP




Wednesday, September 17, 2014

MENTERI TANYA PANDANGAN

Menteri tanya pandangan kita...??? menteri tak tahu ka apa yang kita..rakyat..orang Melayu nak selama ini..!! Menteri tak pernah belek ke media sosial..tak pernah sembang ke dengan kawan-kawan dia..???penasihat menteri tak pernah bagi tahu ke..atau menteri memang tak pernah ambik tahu hati dan perasaan orang melayu bila tengok bangsa tak guna ni mempermainkan raja-raja melayu, agama dan negara..!!!

Kalau kita bagi pandangan..sanggupkah menteri terebut berdiri teguh mempertahankan pandangan kita di depan DS Najib..????




SEMANGAT KOMUNIS CINA DAP!!!!



Hotmat datang dari hati yg didik sejak dr kecil agar mencintai negara...tak guna 1 000, 000 kali permohonan maaf sekalipun...









PAS YANG DISEGANI KAWAN DAN LAWAN..????

Adakah pemuda PAS akan memulakan gerakan bagi menyingkirkan golongan Anwarinas dari PAS...
Biarlah PAS kembali seperti dahulu..PAS yang dahulu ..yang disegani kawan dan lawan...!!!


Kekecohan Di Muktamar Pemuda PAS - Kemenangan Suhaizan Kaiat Sebagai Ketua Pemuda Disebabkan Pengundi Hantu


Tuesday, September 16, 2014

CILAKA...LU MANYAK KAYA LOOO...!!!!

Lu tipu olang kampung PR..olang Melayu PAS..Melayu PKR..lu cakap lu pejuang rakyat..u mau lawan itu penyelewengan..rasuah....tapi lu angkat mana duit banyak2 kasi bikin ini rumah besar..ini kereta mewah...

PANAS BERKETUM! BLOG BULETIN SENGAL DEDAH HARTA KEKAYAAN NGA KOR MING - WAJIB BACA

KALAULA MELAYU BUKAN PEMALAS

Ini yang dikatakan Melayu Pemalas oleh Tun Mahathir..termasuklah Melayu Malas membaca..kalaulah Melayu rajin membaca tentu tak ada melayu yang akan bersama cina DAP membunuh bangsa sendiri di tanah air sendiri!!!!

Jelas maksud dan tujuan DAP adalah untuk menghapuskan Melayu dan bumiputera..!!! Tak pernah ada satu bangsa pun di muka bumi ini yang sanggup bersekongkol dengan bangsa lain untuk menghapuskan bangsa sendiri..tapi disebabkan malas membaca..Melayulah bangsa pertama yang sanggup menghapuskan bangsa sendiri untuk memberikan kuasa kepada bangsa lain..!!!









INI HASUTAN...BERTINDAKLAH..!!!

Bukankah ini satu bentuk hasutan atau kerajaan menganggap ianya satu lagi kebebasan bersuara..!!! Jelas ini satu pergerakan yang cuba membangkitkan kemarahan rakyat Sarawak terhadap kerajaan Malaysia yang seterusnya akan meningkatkan sentimen kenegerian yang akan menyaksikan semakin ramai rakyat Sarawak menyertai NGO jahat ini.
jangan dibiarkan arang mula membara..kerana satu hutan bisa diratahnya


CUBAAN YANG BAIK DARI SEEKOR BABI...!!!

Mungkin babi ni beranggapan dia babi yang bijak tapi bangsa cina dah cop binatang paling bodoh adalah babi..jadi babi tetap bodoh walaupun jadi Ketua Menteri.

Ada beza antara sindiran Tun M terhadap bangsa Melayu bahawa Melayu Pemalas dengan makian Paria ADUN Seri Delima "Melayu Celaka"

Namun babi tetap babi cuba menangguk di air yang keruh di musim hujan ni..cubaan yang baik dari seekor babi


Not race but BN’s flawed policies make people ‘lazy’, DAP says

MALAM NI TIDUR..HARAP BANGUN PAGI ESOK...

Anwar Ibrahim Perdana Menteri....!!!!



Video menarik sempena Pertabalan Perdana Menteri Anwar Ibrahim

Monday, September 15, 2014

AKHBAR SIAL..!!!!!!

Apa maksud akhbar milik cina Komunis ni menggelar guru guru penipu..?? adakah hanya kerana beberapa orang guru yang tidak bertanggungjawab maka semua guru di cop penipu atau kerana kebocoran kali ini menyebabkan tembelang pusat pusat tuisyen cina yang sejak zaman berzaman membekalkan soalan bocor kini terdedah dan dah tak boleh cari makan lagi..???

Tindakan akhbar cina Komunis ini melabelkan guru guru sebagai penipu adalah bertujuan menghasut masyarakat agar hilang kepercayaan terhadap guru. Adakah tindakan akhbar ini sebahagian dari rangkaian perancangan Komunis untuk menghancurkan organisasi kerajaan seperti PDRM, ATM, Raja-raja Melayu....????





MENUJU AKHIRAT BERSAMA PASmaaaaa

Menuju ke akhirat bersama bakal Presiden PASmaa...cawangan Parti Islam DAP




PEMIMPIN DUNIA YANG TINGGAL DALAM PONDOK BURUK..ADA CUMA 3 BUAH MOTOSIKAL BURUK

Masih ada lagi pemimpin yang sanggup hidup cara besederhana sebegini tatkala pemimpin-pemimpin lain hidup dalam kemewahan...sebuah rumah buruk dengan 3 biji motor buruk...Sesuailah pemimpin Cina ini memimpin Melayu PARia...

PANAS BERKETUM! BLOG BULETIN SENGAL DEDAH HARTA KEKAYAAN NGA KOR MING - WAJIB BACA

KESIAN BLOGGER N FACEBOOKER N SELURUH PEJUANG ALAM MAYA PRO BN

Blogger..Facebooker.dan semua pejuang terbiarrrrrrr....tinggal janda sahaja yang baik..hehe

Mat Sabu kata ..padan muka hangpa...kutuk aku lagi...huhuuu

MANA NAK LETAK MUKA....???


Inilah ajaran Islam yg sebenar.
Biarpun dimaki,dihina,difitnah dan dikafirkan,pemimpin kita tetap menghormati org yg lebih tua dari mereka.

Tetapi pemimpin dan penceramah PAS yang suka maki hamun tu nak letak muka kat mana....










Sunday, September 14, 2014

NAH AMBIK..TOKEY BAWA DULU..!!!

Cantik..menarik...yang lebih menarik..pencetus idea sendiri yang memandunya sebagai promosi..
Yang selalu sakit hati dengan Tun M pula akan terus sakit hati....



Proton PCC/Iriz mempersonakan






Pagi ini Pengerusi Proton Yang Berbahgia Tun Dr Mahathir Mohamad telah memandu uji sendiri sebuah kereta keluaran terbaru Proton yang akan dilancarkan kira-kira 10 hari dari sekarang.

Model yang dikenali sebagai Iriz merupakan kereta kompak yang menyerupai Perodua Myvi dan Honda Brio namun Iriz lebih besar dan lebih luas berbanding model dalam segmennya.

Iriz didatangkan dengan dua versi engine 1300 cc dan 1600cc. Harga bermula dengan dibawah RM 43 ribu dan ke varian termahal di bawah RM 63 ribu dan menjadi persaing hebat bukan saja Honda Jazz, Hyundai i10 dan model lain.

Mempunyai sistem penghidup tekan butang, sensor hujan dan sensor gelap membolehkan lampu menyala dan tutup dengan sendiri, model ini dilengkapi dengan 6 beg udara, lampu LED dan pelbagai alatan atau aksesori yang memikat hati peminat kereta.

Tunggu kemunculannya.

SUMBER

MACAM MANA MAK DIA DAPAT BENIH KOMUNIS NI..????

JKKKKSS pun penin dengan anak-anak Melayu ni..dah lah lemah segalanya ..malas belajar mmacam Adam Adli...buruk perangainya pulak..otak pun biol..sebab tu mudah diperbodohkan oleh Cina Komunis DAP!!!

Anak-anak polis kalau jumpa orang dok maki hamun pak hangpa..hang pa nak buat apa kat anak komunis ni..????


MAS HARUS TOBAT..!!!!

Di khabarkan bahawa suatu pendaratan kecemasan dilakukan oleh pesawat MH198 di KLIA malam tadi setelah berlaku kebakaran kepada pesawat malang tersebut. Bagaimanapun Alhamdulillah...Allah SWT masih memelihara MAS dan Malaysia dari terus dirundung malang.

Sebaik-baiknya MAS harus bertaubat..pengurusan MAS harus kembali kepada ajaran Islam dalam menguruskan syarikat penerbangan yang suatu ketika dahulu mempunyai rekod yang terbaik di dunia..!!!





#Breaking : Malaysia Airlines #MH198 (Kuala Lumpur to Hyderabad India) after burning fuel for quite some time, made an emergency landing successfully at#KLIA. Reasons unknown

Saturday, September 13, 2014

PUAK PR AKAN BUAT DEMO PULAK..!!!

Adakah mereka akan berdemo kerana sudah tentu akan membebankan rakyat Malaysia yang berulang-alik ke Singapork...tentu tidak kerana yang menaikkan bayaran tol tu sebuah kerajaan cina..tak mungkin cina DAP akan mencalarkan imej sebuah kerajaan cina..!! Cuba kalau kerajaan Malaysia naikkan sedikit bayaran....!!!



Singapura naikkan kadar tol di Tambak Johor mulai 1 Oktober

RAMAI SEMAKIN BERMINAT DENGAN PAKEJ MAKAN MINUM TIDUR FREE

Boleh kutip tengah malam ni kot...





Friday, September 12, 2014

INI BUKAN MENGHASUT...???

Cukup-cukuplah kita membiar cna bangsap DAP ni verterusan menghasit..dari Sabah hinggalah ke Shanghai....apa yang dia buat tu..takkanlah promosi pelancongan..!!!!!


Kenapa Lim Kit Siang Mempolitikkan Isu Teoh Beng Hock Sehingga Ke Shanghai?

Sudah seminggu, Mahkamah Rayuan Putrajaya memutuskan kematian Teoh Beng Hock (TBH) lima tahun lalu bukan disebabkan oleh bunuh diri dan Mahkamah telah mengarahkan pihak polis untuk menjalankan siasatan dengan lebih terperinci. Biarlah pihak polis dan pihak peguam negara menjalankan siasatan mereka dan janganlah kita menunding jari ke mana-mana pihak terutamanya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Tidak perlu mempolitikkan isu berkenaan seperti yng dilakukan oleh DAP.


JANGAN TAKUT....

Jangan takut kalau tak menghasut....








Thursday, September 11, 2014

MANSUH LEMBAGA PEPERIKSAAN

Selalu sangat bocor..setiap tahun bocor..jadi apakah langkah-langkah yang telah diambil untuk mengelakkan kebocoran terus berlaku..???

Pantau pusat-pusat tuisyen yang menjadi punca kepada kebocoran soalan UPSR, SPM. Pusat tuisyen berlumba-lumba untuk meningkatkan imej agar menjadi rebutan pelajar tanpa mempersoalkan yuran yang mahal.

Atau kebocoran bermula di pusat percetakan akibat di bayar oleh pusat2 tuisyen barangkali...siasat semua kemungkinan  di atas bagi mengembalikan semula maruah LPM>>!!!

Kasihanlah calon yang jujur terutama anak-anak Melayu di kampung tang memerah otak tetapi tewas akhirnya dengan soalan bocor..!!!


PEJUANG BANGSA VS PEMUAS NAFSU POLITIK CINA DAP


Black Rose memantapkan lagi keupayaan dan imej pasukan polis wanita di Malaysia


Memantapkan perjuangan Cina DAP









Wednesday, September 10, 2014

NEW POLITAIK..!!!

Inilah New Politics yg diperjuangkan oleh bekas Timb Menteri Pendidikan tinggi suatu ketika dahulu....dia berjaya..!!!

Namun tindakan harus diambil oleh pihak Universiti atau budaya ini akan terus menular di universiti yang mampu merencatkan usaha UM bagi menduduki tangga yang lebih baik ranking universiti dunia.

Buang sahaja pelajar-pelajar bangang ini agar menjadi pengajaran kepada pelajar-pelajar lain..!!!




[Gambar] Akta Hasutan : Budak² Universiti Malaya Dipergunakan Oleh PKR


HINA ISLAM : MELAYU PAS PON SOKONG!!!!

Majoriti Melayu PAS pun sokong tindakan yang diambiloleh PDRM terhadap bukan Islam yang hina agama Islam.
 Jadi kerajaan sedang berada di landasan yang betul..justeru tak payahlah dok ubah dasar lagi..dok kesian dan pemaaf lagi..membiarkan alasan bodoh diperguna untuk memperdaya PDRM


#penjarabukanistana

Dah kena cekup ustaz mangkok ni..!!! boleh berjumpa dengan Jack Lan Chow...boleh berpakat-pakat mulakan revolusi dari dalam penjaralah nampaknya..!!!!


Ahli Pas, Ustaz Hina Sultan, Wan Ji DITAHAN Polis Pagi Ini

Tuesday, September 9, 2014

JKKKKSS SOKONG DS NAJIB MANSUH SEMUA AKTA..!!!!

Kalau DS Najib berani sumbat semua bangsat-bangsat kurang ajar ni ke dalam penjara...aku sokong sepenuhnya DS Najib nak mansuhlah apa akta sekalipun..!!!



Tangisan ke penjara

Oleh Sarah Zulkifli
Kuala Lumpur : Seorang penyelia tapak pembinaan dipenjara oleh Mahkamah Sesyen di sini, hari ini selepas mengaku bersalah atas tuduhan membuat komen menghina Nabi Muhammad SAW dan Islam menggunakan Facebook, Jun lalu.
Tertuduh, Chow Mun Fai, 37, yang juga menamakan nama 'Chow Jack' membuat pengakuan itu apabila pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Azman Mustapha. 
Chow dilihat menangis di dalam kandang tertuduh selepas mahkamah menjatuhkan hukuman. 

Mengikut pertuduhan, dia didakwa menggunakan perkhidmatan aplikasi internet iaitu Facebook dan menghantar komen bersifat jelik di https://www.facebook.com/cpm/chow.jack.982 (yang telah dipadam) dengan niat menyakitkan orang lain.
Foto

DIBIAR BABI MENGGILA BABI...???? INI GILA BABI NAMANYA...!!!!

Hairan juga JKKKKSS bila dibiarkan puak-puak yang nak mejahanamkan negara yang menggubal dasar-dasar kerajaan termasuk juga rang undang-undang Harmoni Nasional . Masakan mereka ini akan menggubal dasar-dasar mahupun rang undang-undang yang akan menguntungkan kerajaan BN ataupun yang bakal menjahanamkan negara ini..!!! Inilah yang menyebabkan pentadbiran DS Najib di tegur..memang BN berkuasa tetapi peembangkang yang menentukan halatuju negara..!!!!




(GUBAL RUU HARMONI)(Rahman Dahlan TIDAK SETUJU)Saifuddin RAMPAS KUASA Kabinet Malaysia, Kegilaan Apa Sedang Berlaku


Monday, September 8, 2014

MINAH RIAK YANG BERIMAN...!!!

Tak mau nak kata apa..,mental ke...jiwa kacau ke..sel-sel otak  tak bersambung ke....
cuma nak kata....inilah riak yang beriman..huhuhuhu


Keluarga Cik Raa: Air Asia dan MAS hanya untuk orang miskin!



Seorang pengguna facebook, Eh Raa LakLaka IV telah memuatnaik satu status di group facebook Kaki Sporting! yang berbaur penghinaan kepada MAS dan AirAsia dengan kedua-dua syarikat penerbangan itu hanya untuk orang miskin. Bukan setakat itu sahaja, gadis misteri ini juga menyatakan hanya orang beriman sepertinya yang mampu pergi ke Gaza, Palestine.

 Agaknya apa niat sebenar Rara bersikap riak sedemikian sehingga melemparkan dakwaan kepada MAS dan AirAsia hanya untuk golongan miskin? Adakah dirinya memang kaya dan benar-benar beriman seperti yang dinyatakan?
Anda mungkin juga meminati:

NAMA-NAMA LAIN SERPIHAN PAS UNTUK MEMENUHI KERAKUSAN PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS PADA MASA AKAN DATANG

Beberapa nama yang sesuai untuk memenuhi tuntutan nafsu pemimpin-pemimpin PAS yang kemaruk kuasa..




1. HAMPAS
2. LIPAS
3. TERHEMPAS
4. MELEPAS

PASMA BUKTI UMNO TIDAK PERNAH MENZALIMI PAS

Sebaliknya apa yang berlaku kepada PAS selama ini adalah disebabkab kerakusan terhadap kuasa pemimpin-pemimpin PAS itu sendiri..!!!


Saturday, September 6, 2014

HADIS PERTAHANKAN PPS...????

Minggu ni khutbah pertahan Komunis PPS..minggu depan akan ada hadis pulak yang pertahankan PPS...macam biasa tak ada hadis yang menyokong tindakan PDRM


PPS : ORANG PAS SENDIRI BUAT LAPORAN POLIS KHUTBAH JUMAAT HENTAM POLIS ! @dzainalabidin @RRafizal

on Saturday, September 6, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Khutbah Jumaat hentam kerajaan , puji & doa  Guan Eng sudah menjadi biasa  di beberapa buah masjid di P.Pinang .

 Sebabnya ada khatib macai DAP  dibenarkan naik &   menyalahgunakan   mimbar  Jumaat .   Terkini isu PPS pulak dijadikan bahan maki hamun  untuk menghasut rakyat benci POLIS

Apa yang khatib  ini tahu dan sayang sangat PPS ini ?? 

Adakah dia tahu  PPS itu majoritinya CINA DAP dan terbukti ramai anggotanya terlibat dadah dan memiliki rekod jenayah   serta beberapa rakyat telah dipukul dan dibelasah ??

Inilah orang bodoh sombong dan sokong membabi buta !!


sumber

MAI PAKAT TENGOK KELAKU PEMIMPIN UMNO..!!!

Semua bermasalah...gila nak bagi penyokong pembangkang kerja dengan dia




yang ni pula ..semua nak mansuh








Friday, September 5, 2014

CALAN PENGKALAN KUBOR DARI PKR BAKAL MB KELANTAN!!!!

Awak Calon Paling Baik Untuk N.01 Pengkalan Kubor! Mak Jadi MB Selangor, Awak Jadi MB Kelantan ..... 





KOMUNIS SUDAH TAKUT..????

Hentam kasi lunyai ini semua bangsat punya komunis. Pemimpin PPS harus didakwa dan kita harap Peguam Negara tengah belek-belek akta yang bersesuaian..!!!!


PPS : PAPAN TANDA PPS DITURUNKAN , BARU DAP TAU AKIBATNYA LAWAN POLIS

on Thursday, September 4, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments