Friday, April 18, 2014

MENANGIS DITEPIAN KERANDA KARPAL SINGH...

Bayangkan ada Melayu menangis di tepi keranda penentang Islam no 1...syahdunya...mungkin perlu berdoa agar nyawa segera direntap agar dapat semati bersama Karpal Singh..dapatlah sekubur nanti...

Ana memang sedih awal pagi tadi. Bila dapat berita daripada seorang
sahabat DAP di Ipoh bahawa Karpal terlibat dalam kemalangan jalan
raya. Ana kenal keluarga Karpal. Ram dan adik beradiknya yang lain.
Memang keluarga yang hebat.

Pada ana, memang lah Karpal menentang Hudud. Itu hak dia sebagai bukan
Islam. Ini soal perjuangan dia. Ana tak kisah pun. Pada ana, Karpal
berhak untuk menyampaikan pandangan. Lagipun, ulama’ muktabar pun
masih belum sepakat mengenai undang-undang shariah dan pelaksanaannya
kepada non-Muslim.

Pada ana, kita kena bezakan antara politik dan persahabatan. Karpal
ini masih sahabat yang baik kepada Pas. Tahaluf siyasi kita pun
disokong kuat oleh Karpal dan keluarga.

Ana daripada dulu kata, politik mesti mendahului hudud. Buat ketika
ini. Dalam Islam ada istilah fiqh-al waqi’. Realiti semasa, kita mesti
dahulukan politik. Itu pandangan ana.

Sebab itu pada ana, Karpal ini sahabat yang lebih baik kepada Pas,
berbanding orang UMNO.

Pada ana, Karpal ini jauh 1000 % lebih baik berbanding orang korup
seperti KJ, Shahidan kasim, nazri aziz dan sebagainya ni. Lebih baik.

Pada ana, tolak hudud bukan bererti Karpal tolak Islam.

Terus terang ana kata, ana akan menangis di tepi keranda Karpal.
Manusia hebat yang walaupun tidak menyokong Hudud, tetapi menyokong
kita di dalam Pas. Itu lebih penting.

SUMBER

Thursday, April 17, 2014

MAMPOSNYA SEORANG YANG ANGKUH

tERSANGAT aNGKUH...!!!!Toyota Alphard dipandu seorang lelaki warga India itu dikesan mempunyai 29 rekod kesalahan lalu lintas mengikut Seksyen 079 (2) Akta Pengangkutan Jalan 1987 dengan 15 saman itu belum dijelaskan.

TAHNIAH BUAT FAMILY INI...!!!!!

Dalam ramai-ramai umat Islam di negara ini..keluarga ini terpilih untuk menyaksikan padamnya seorang penentang tegar Islam....

M6 : Nama: Abu Mansor bin Mohd (pemandu M/Lori/cedera) Kpt: 690830-05-5 053 Umur: 45thn Alamat: No 528 Blok B, Flat Petaling Utama 13, 46000 Petaling Jaya,Selangor 
M7 : Nama: Nur Azlina Ahmad (penumpang M/Lori/tidak cedera) Kpt: 910829-08-6356 Umur: 23thn Alamat: No 17-12 Blok C PPR Kota Damansara, Jalan Pekaka 8/1 Kota Damansara 47810 Petaling Jaya,Selangor 
M8 : Nama: Nurieman Diana Qhaleesha binti Abdullah (penumpang M/Lori/tidak cedera) Kpt: 101230-10-2508 Umur: 4thn Alamat: No 17-12 Blok C PPR Kota Damansara, Jalan Pekaka 8/1 Kota Damansara 47810 Petaling Jaya, Selangor 

PADAM SUDAH

BREAKING NEWS !!! #KARPALSINGH MENINGGAL DUNIA !!! LAPORAN KEMALANGAN DIDEDAHKAN !!!



Ahli Parlimen Bukit Gelugor,Karpal Singh maut dalam satu kemalangan ngeri di kilometer 301.6,Lebuh Raya Utara-Selatan menghala arah utara berhampiran Gua Tempurung pada kira-kira pukul 1.30 pagi ini.Turut terkorban dalam kemalangan berkenaan ialah pembantu peribadi beliau,Michael Cornandez.Karpal yang dipercayai dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Pulau Pinang kerana perlu menghadiri satu kes mahkamah mati di tempat kejadian akibat cedera parah.
di bawah adalah laporan penuh kemalangan

LAPORAN KEMALANGAN MAUT JALANRAYA 
1. No Rpt:Trafik Kampar Rpt: 960/14 
2. Tkh : 17/04/2014 
3. Masa : 0110hrs 
4. Lokasi : KM 306.1 Lebuh Raya Utara Selatan arah (Utara) 
5. Sek APJ : Sek 41 (1) APJ 1987 
6. Kend Terlibat : 
K1 : M/Mpv No.KS 9898 (Toyota Alphard)
K2 : M/Lori No. WTL 9909 (Mitsubishi Canter - 5 tan) 
7. Mangsa : 
M1 : Nama: Karpal Singh A/L Ram Singh (penumpang MPV/maut) Kpt: 400628-07-5079 Umur:74thn Alamat: No.144 A, Jalan Utama 10450, Georgetown, Pulau Pinang 
M2 : Nama : dikenali sebagai Michael - pembantu peribadi (penumpang MPV/maut) 
M3 : Nama : (1) (P) Indonesia - pembantu rumah (penumpang/cedera parah) dirawat d Hospital Permaisuri Bainun Ipoh Kpt: belum diperolehi Umur: - Alamat:- 
M4 : Nama: Ramkarpal Singh A/L Karpal Singh (penumpang MPV/tidak cedera) Kpt: 760409-07-5211 Umur: 38thn Alamat: 14-1-4 City Gardens Persiaran Raja Chulan, 50200, W. P. 
M5 : Nama: C.Selvam. (pemandu MPV /tidak cedera) Kpt: Warganegara India Umur: 27thn Alamat: - 
M6 : Nama: Abu Mansor bin Mohd (pemandu M/Lori/cedera) Kpt: 690830-05-5 053 Umur: 45thn Alamat: No 528 Blok B, Flat Petaling Utama 13, 46000 Petaling Jaya,Selangor 
M7 : Nama: Nur Azlina Ahmad (penumpang M/Lori/tidak cedera) Kpt: 910829-08-6356 Umur: 23thn Alamat: No 17-12 Blok C PPR Kota Damansara, Jalan Pekaka 8/1 Kota Damansara 47810 Petaling Jaya,Selangor 
M8 : Nama: Nurieman Diana Qhaleesha binti Abdullah (penumpang M/Lori/tidak cedera) Kpt: 101230-10-2508 Umur: 4thn Alamat: No 17-12 Blok C PPR Kota Damansara, Jalan Pekaka 8/1 Kota Damansara 47810 Petaling Jaya, Selangor 
8. Ringkasan/Siasatan Awal : 
Pada 17/04/2014 jam lebih kurang 0110hrs satu kemalangan maut telah berlaku di KM306.1 Lebuh Raya Utara-Selatan (Hala Utara/Gua Tempurung) melibatkn sebuah M/MPV jenis Toyota Alphard dgn sebuah M/Lori jenis Mitsubishi Canter (5 tan/muatan simen,besi,mozek).Berpandukan siasatan awal mendapati M/MPV yang dipandu bersama 4 orang penumpang yang datang dari arah K/Lumpur menghala ke Ipoh apabila sampai ditempat kejadian telah hilang kawalan dan melanggar belakang sebelah kanan M/Lori di lorong kiri jalan yang menghala ke arah yang sama. Akibat kemalangan penumpang hadapan M/MPV (Ahli Parlimen Bukit Gelugor) dan Pembantu Peribadi beliau penumpang belakang belakang sebelah kiri telah meninggal dunia di tempat kejadian manakala seorang perempuan Indonesia dipercayai pembantu rumah mengalami kecederaan parah dan dirawat di Zon Merah HRPB,Ipoh. 
Siasatan : 
1) Keadaan jalan lurus / mendaki bukit 
2) Cuaca baik / gelap tanpa lampu 
3) Kerosakan M/MPV teruk dibahagian hadapan sebelah kiri manakala M/Lori rosak di bahagian belakang sebelah kanan. 
4) Semakan keatas M/MPV mempunyai 29 rekod kesalahan lalulintas - pandu laju di bawah Seksyen 079 (2) APJ 1987 (15 saman belum jelas) 
Peg Penyiasat : ASP Abd Aziz Abd Rahman 
KBKA/KTD 
IPD Kampar
Utk mkluman YDH Dato/Tuan...

itu laporan penuh dari polis IPD Kampar.Untuk rekod,Karpal sebelum ini menjadi kontroversi apabila membantah pelaksanaan hudud.Selain itu beliau juga merupakan antara orang yang terkehadapan dalam menentang keputusan Mahkamah melarang penggunaan kalimah Allah dalam Bible bahasa Melayu di Semananjung Malaysia
APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Anda mungkin juga meminati:

Wednesday, April 16, 2014

VIDEO PASUKAN KESELAMATAN KEPUNG TIAN CHUA

Demostrasi Yang nilah kot Tian Chua kata ramai anggota pasukan keselamatan kepung nak tangkap dia.......maklumlah..dia kan hebat..!!!hhehhehe



JOM BUAT DEMOSTRASI...!!!!

Kita nak buat demostrasi BEBAS TIAN CHUA






atau buat Himpunan SOKONG HUDUD





Monday, April 14, 2014

DAP YANG TARBIAH AHLIPAS AKHIRNYA...

AhliPAS buat aduan bacaan ayat suci al-Quran menganggu tidur beliau..??? Terbuktilah kebenaran kata-kata PAS bahawa mereka akan berdakwah kepada Cina DAP sehingga cina DAP sedia menerima Islam...

Bantah tahrim dan azan: Lebai malang ditarbiyyah!


Sunday, April 13, 2014

MENTERI BERTARAF DUNIA VS BAKAL PM IGAUAN DONIA

Menteri bertaraf dunia...


THE TIMES LONDON, LABEL DS HISHAMMUDDIN PEMIMPIN BERTARAF DUNIA,

The second major crisis is of course the MH370 situation.  Hisham has come out very well handling the MH 370 matter.   The Times of the UK labelled Hisham a world class statesman for this.

Today's glowing appraisal by so many political scientists and by The Star is further evidence that the world sees a different side to Hishammuddin Hussein Onn. The country certainly needs good, strong leadership. Hisham is stepping up to the plate. Hence if the UMNO Elections were held today, Hisham may fare much more differently.  UMNO (like any other party) will fall in behind anyone who shows good leadership.
 

VS


Bakal PM Igauan donia..!!!
 
 

Friday, April 11, 2014

APA LAGI AKU NAK JAWAB..???

Baru-baru ni ada 2-3 orang budak-budak poster mai jumpa aku...depa tanya .." tak ada ka peluang-peluang kerja kat depa..BN dah menang..takkan kerja kosong jadi kuli kat MADA ka, kat KEDA ka..kat  majlis bandaraya ka....???"

Aku jawab..."tak dengaq la pula ada jawatan kosong..kalau ada mesti depa dah hebohkan melalui pemuda..minta setiap cawangan hantaq nama 5 pemuda ka..10 pemuda ka..20 pemuda ka untuk isi jawatan kuli kat semua agensi kerajaan negeri . Bila pemuda ada kerja tetap walaupun jadi  kuli barulah pemuda ada kekuatan sebab pemuda tak berhijrah cari kerja kat tempat lain..biaq gaji rendah pun..tapi ada gaji tetap..malam-malam boleh pakat-pakat meniaga ayaq..burger..nasi lemak..roti canai..sambil cari pendapatan tambahan..dapat juga jadi port kumpul pemuda..bina kekuatan...ramai pemuda Melayu akan join sebab ada imbuhan, biaqpun dapat kerja jadi kuli kang..lagipun hangpa mengaji tak tinggi..cukuplah dpt jadi kuli..takkan hangpa nak minta jadi pegawai khas ..su sulit pulak kot..

tapi jawatan kuli..jawatan paria kat agensi kerajaan negeri ni selalunya tak banyak..sebab tak berapa penting jawatan ni..yang banyak jawatan besaq-besaq ..khas nu..khas ni..pegawai kiri..pegawai kanan..pegawai atas ..pegawai depan ..pegawai belakang..tapi semua dah ada orang isi..depa ni orang hebat2 yang buat kerja masa PRU dulu..depa nilah dulu yang turun pacak bendera..panjat pokok gantung bendera ataih pokok sampai 2-3 pagi..kena tumbuk..kena maki sewaktu pasang bendera..patutlah depa diutamakan untuk isi sebarang kerja..

Hang pa apalah sangat ..namapun budak-budak poster...buat kerja apalah sangat hangpa ..hangpa kerja ekoq PM, TPM dan menteri kalau puak-puak tu turun..jerung turun hangpa rumun..ikut pilah ..kot-kot boleh habuan sia-sisa makanan lepas bagi laporan  semua PDM  hangpa dah masuk..semua CLEAR..mesti boleh menang punya..!!!

Budak-budak poster tu tanya lagi.."kami ingat nak pi cari kerja kat Penang la..."

Aku jawab.." pi lah mungkin rezeki hangpa ada kat sana..kat sini mana pernah depa pikiaq pasai hangpa..jangan susah hati..lagi 4 tahun tergedik-gediklah depa macam beruk mat yeh turun cari hangpa buat-buat muka sedih nak minta tolong bagi menang PRU...depa mulalah drama  gadai nama MELAYU...demi masa depan MELAYU hangpa mesti tolong depa bagi menang sebab depalah yang akan perjuangkan MELAYU ...kita tak boleh biaq cina perintah negara ni sebab cina akan buat tak tau kat anak cucu kita nanti..hanya depalah yang akan jaga orang MELAYU macam depa jaga hangpa lani....

ya macam depa jaga hangpa hari ni....pi..lah adik-adikku...mulut harus disuap..perut harus diisi...gunalah duit ihsan pasang poster PRU hari tu yang dapat sorang seratuih dua..kalau hangpa pekin elok-elok duit ihsan tu..duit tu mungkin boleh buat belanja sampai 20 tahun lagi....



HARAP MACAM TULAH..!!!

Memang tak guna seduitpun  kalau betul-betul nak bawa balik anak-anak babi ni balik ke Malaysia..Koyak Passpot Negara dah satu kurang ajar..!!!! Satu penghinaan terhadap negara..!!! Bawa balik pula anak-anak babi celaka ni yang tak akan langsung pernah berterima kasih kepada kerajaan. kalau anak-anak babi ni sanggup koyak Passpot, mereka juga akan sanggup koyak negara ini..!!!Sebab mereka hanya akan berterima kasih kepada Cina DAP dan berjuang bersama Cina DAP menghancurkan negara..!!!!

Mainan Cina DAP


Sunday, April 6, 2014

SEBAB KERAJAAN DAP TAK AKAN JATUH..TAPI KERAJAAN UMNO AKAN RUNTUH 2..!!!

DAP akan terus berkuasa sampai hari kiamat kerana kepimpinan DAP gunakan seluas-luasnya kuasa mereka bagi membela cina semaksima mungkin. Apabila pemimpin DAP diberi kuasa politik,  mereka telah menggunakan kuasa politik mereka bagi memastikan kaum cina dapat merasakan betapa undi mereka kepada DAP sangat berbaloi..


Pemimpin UMNO pula hanya tahu mengunakan kuasa politik mereka untuk mengkayakan diri sendiri dan kaum keluarga

http://mummyrokiah.blogspot.com/2014/03/ada-exco-kedah-yang-sudah-mula-cangkul.html

http://mummyrokiah.blogspot.com/2014/04/ikuti-kisah-benar-di-kedah-bn-menang.html

bila melibatkan kesusahan rakyat..jawapan yang di terima...

.."kita tak ada kuasa untuk campur urusan pentadbiran.."

semua dasar-dasar kerajaan DAP benar-benar untungkan cina ...

Saturday, April 5, 2014

SEBAB KERAJAAN DAP TAK AKAN JATUH..TAPI KERAJAAN UMNO AKAN RUNTUH 1..!!!

DAP akan terus berkuasa sampai hari kiamat kerana kepimpinan DAP gunakan seluas-luasnya kuasa mereka bagi membela cina semaksima mungkin. Apabila pemimpin DAP diberi kuasa politik,  mereka telah menggunakan kuasa politik mereka bagi memastikan kaum cina dapat merasakan betapa undi mereka kepada DAP sangat berbaloi..


Pemimpin UMNO pula hanya tahu mengunakan kuasa politik mereka untuk mengkayakan diri sendiri dan kaum keluarga

http://mummyrokiah.blogspot.com/2014/03/ada-exco-kedah-yang-sudah-mula-cangkul.html

http://mummyrokiah.blogspot.com/2014/04/ikuti-kisah-benar-di-kedah-bn-menang.html

bila melibatkan kesusahan rakyat..jawapan yang di terima...

.."kita tak ada kuasa untuk campur urursan pentadbiran.."

semua dasar-dasar kerajaan DAP benar-benar untungkan cina ...


Friday, April 4, 2014

SUMPAHAN ANWAR SEKIRANYA DI PENJARAKAN : ADAKAH MALAYSIA AKAN SENASIB DENGAN LANGKAWI..??? 7 KETURUNAN MENDERITA..!!!

Anwar Ibrahim telah bersumpah dan dayang-dayang Anwar Ibrahim sering mengulangi sumpah Anwar Ibrahim iaitu sekiranya Anwar Ibrahim dipenjarakan akan muncul 1000 Anwar Ibrahim..

Nampaknya sumpahan Anwar Ibrahim itu telah menunjukkan keberhasilannya..Najib pasti tidur tak lena..7 keturunan rakyat Malaysia akan menderita...

sumber

Thursday, April 3, 2014

TUN MAHATHIR


Jom Tengok Tun Mahathir MELAWAK !

MMI merupakan salah seorang yang begitu mengkagumi keupayaan dan serta ketokohan yang di miliki oleh pemimpin ini.Daripada seorang doktor perubatan kemudian terlibat secara langsung dalam dunia politik dan menjadi pemimpin nombor satu dalam negara.
Tun Mahathir Mohamed merupakan Perdana Menteri Malaysia di saat dan waktu MMI membesar.
Di sebalik semua perkara yang menyentuh tentang Tun Mahathir , ada satu perkara yang cukup MMI nantikan.Sejak dulu saat Tun Mahathir berucap dan menjawab soalanlah waktu yang di tunggu-tunggu oleh MMI.Kenapa ? Sebab di dalamnya tersimpan berjuta ilmu walaupun ada di antaranya berlaku dalam keadaan penuh santai dan bersahaja.Malah ada yang menggelikan hati ! Jom review...
 

 

Video selanjutnya Klik Sini 
Terbaik Tun Mahathir Love You !!
MMI
 
 http://mahamissa.blogspot.com/2014/04/jom-tengok-tun-mahathir-melawak.htmlSUMBER

Wednesday, April 2, 2014

HIDUP MELAYU..HIDUP ISLAM

Masa untuk bersatu....

PANAS NI! APA KHAIRY DAN TUN M DOK BUAT NI?


Kata orang gambar menceritakan 1001 kisah kan? Aku suka anak muda yang menghormati orang lama. Ini contoh yang baik....

SUMBER

LUKISAN BURUK BERNILAI RM8000...????SPRM HARUS SIASAT..!!!

2 lukisan bernilai RM8000 setiap satu telah di hadiahkan oleh seorang EXCO Cina DAP Selangor kepada Anwar Ibrahim...??? Atas sebab apa lukisan tersebut yang diakui buruk oleh pelukisnya sendiri tetapi dibayar sebegitu mahal dan dihadiahkan pula kepada Anwar Ibrahim sedangkan Anwar Ibrahim bukan seorang perasuah kerana dia hanya  seorang peliwat . Duit sebanyak RM16000 tersebut kalau dibuat beli kangkung...berapa ratus ribu orang melayu penyokong PR yang dapat menikmati keenakan dan kelazatan kangkung tersebut..????


A Samad Said Dakwa "Dikencing" Oleh Seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor???


KUALA LUMPUR: Seorang exco Selangor didakwa tidak membayar harga dua buah lukisan yang dibeli daripada Sasterawan Negara,  Datuk A. Samad Said.

Dua buah lukisan itu dikatakan dibeli untuk dihadiahkan kepada Ketua Umum PKR,  Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
"Saya katakan kepada exco itu kalau mahu lukisan saya perlulah dibayar kerana itu sumber rezeki saya.
"Jadi dia tanya saya berapa harga lukisan itu? Saya katakan harga sekeping lukisan saya biarpun tidak cantik RM8 ribu," kata Samad semasa menyampaikan ucapan ringkas di majlis pelancaran novel Sungai Mengalir Lesu di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur dan Selangor (KLSCAH), Selasa.

A SAMAD SAID AKUI NOVEL SUNGAI MENGALIR LESU DITUJUKAN KHAS BUAT ANWAR IBRAHIM

kalau 4 cm saja pun..tentulah sungai yang lesu jika nak dibandingkan dengan panjang dan kebengkokkan sungai tersebut....


Kesian..tua-tua pun kena kencing..tapi dah berkawan dengan bangsa kaki kencing no 1 dunia..memang kena kencinglah..tapi Pak Samad dikira masih bernasib baik...tidak liwat..!!!

Tuesday, April 1, 2014

MH370 : MUNGKINKAH MALAYSIA AKAN MENERIMA NASIB SEPERTI BOSNIA HERZEGOVINA..???

Masih ingat Bosnia Herzegovina..??? Sebuah negara Islam yang cuba dikuasai oleh pengganas Serbia...



Apa persamaan Lim Kit Siang dengan Slobodan Milosevic ...
Ketua golongan Serb iaitu Slobodan Milosevic adalah orang yang bertanggungjawab mencetuskan konflik dengan menyebarkan dakyah kononnya mereka akan dimusnahkan oleh pihak musuh. Dengan ini, para pemimpin golongan Serb telah berjaya menanamkan perasaan ketakutan dikalangan orang Serb keseluruhannya.

Slobodan Milosevic juga bercita-cita tinggi untuk menjadikan bangsa Serb sebagai satu bangsa yang kuat dan berkuasa. Milosevic dikenali sebagai pemimpin nasionalis Serbia yang mahu mewujudkan Negara Serbia Raya (Greater Serbia). Beliau bermain dengan sentimen nasionalisme dan perkauman Serbia.

Adakah Misteri MH370 akan memungkinkan Malaysia akan menerima nasib yang sama dengan Bosnia Herzegovina..??? Cubalah baca....

Republik sosialis Bosnia-Herzegovina merupakan sebuah negara yang mempunyai kedudukan amat strategik di tengah-tengah Semenanjung Balkan di Selatan Eropah, dengan keluasan 51129 kilometer persegi merangkumi lebih kurang satu perlima dari seluruh kawasan Yugoslavia, dengan kiraan penduduk sekitar empat juta orang. Negara ini didiami oleh tiga kelompok etnik yang utama iaitu Bosnia, Serbia dan Croatia, ibu kota Bosnia adalah Sarajevo. Bosnia mempunyai penduduk dari berbagai etnik yang mana majoritinya, sebanyak 57 peratus adalah umat Islam. Lebih kurang 40 peratus dari penduduk Yugoslavia. Dari jumlah ini, satu per tiga adalah golongan Serb, satu per tiga lagi golongan Islam, satu per lima merupakan keturunan Croat dan bakinya adalah lain-lain kaum. Kebanyakan orang Serb adalah penganut kristian Orthodoks dan orang Croat pula adalah pengikut Roman Katholik...
sila baca seterusnya


Monday, March 31, 2014

SATU DEMI SATU BAKAL MAMPOS..!!!

Anwar bakal masuk penjara..begitu juga dengan karier politik Singh yang angkuh..bakal berakhir tak lama lagi....tapi hari ini seekor dajjal betina dah mampos...

Irene Fernandez meninggal dunia

Aktivis hak asasi dan Pengarah Eksekutif Tenaganita Irene Fernandez meninggal dunia hari ini selepas mengalami kegagalan jantung.
“Irene meninggal dunia pada pukul 10.58 pagi ini di Unit Rawatan Koronari Hospital Serdang.
“Saya serta keluarga lain berada di sisinya semasa beliau menghembuskan nafas terakhir,” kata Josie sambil menambah hasrat terakhir Irene adalah untuk mayatnya dikremasi.

 Irene Fernandez, 69, meninggalkan seorang suami dan tiga orang anak, dirawat di Hospital Serdang sejak Selasa.Mayat mendiang akan dibawa ke rumahnya di Seremban.
Irene yang sebelum ini dikenali dengan perjuang sesamarataan hak yang banyak menyentuh tentang isu  isu sensetif seperti agama dan kaum. Antara kontroversi yang menyulubungi beliau mnegenai ulasan Irene yang dilihat banyak mempertikaikan perlembagaan Malaysia.
diantaranya adalah penerbitan artikel bertajuk Constitutional provisions on Malay rights, land, promote discrimination, study suggests seperti disiarkan dalam portal berita propembangkang, The Malaysian Insider
 

Sunday, March 30, 2014

BUKTI KEKANTOIAN MUSA HITAM TAPI 1 PALING KANTOI..!!!


Paling kantoi.....



HIDUP UMNO ATAU HIDUP AKU...????

Sayup-sayup Terdengar laungan HIDUP UMNO..!!!HIDUP UMNO..!!!HIDUP UMNO..!!! dari sebuah dewan sekolah...kalau di teliti betul-betul ada laungan yang benar-benar ikhlas... HIDUP UMNO..!!!HIDUP UMNO..!!!HIDUP UMNO..!!!. laungan dari bahagian bawah dewan iaitu laungan ahli bawahan yang memang benar-benar ikhlas memperjuangkan agama, bangsa dan negara..

tapi jika difokuskan betul-betul koklea dan  saraf auditori, seolah-olah ada ada laungan... HIDUP AKU..!!! HIDUP AKU..!!! HIDUP AKU..!!!...dari bahagian atas pentas...iaitu laungan golongan yang memperjuangkan kehidupan mereka sendiri berbanding bagaimana rakyat nak hidup..!!!

Sebab itulah mereka menolak ketepi permasalahan rakyat..bagi mereka cukuplah dengan sumbangan RM50 bila sesekali berjumpa orang Melayu. Masalah peluang pekerjaan..kesempitan hidup akibat kenaikan harga barangan..masalah perumahan yang semakin meruncing..Melayu penyokong mereka di halau oleh Cina DAP..dihalau oleh Cina kroni mereka langsung tiada tempat di hati mereka..

Rayuan..memorandum..surat sokongan mohon bantuan, pertolongan disampaikan kepada pegawai kiri..pegawai kanan..pegawai atas ..pegawai bawah...hanya sekadar melepaskan batuk ditangga...tiada sebarang tindak balas...mungkin sampai kepada MB..mungkin tersangkut di tangga pejabat MB, dah dibakulsampahkan atau dah pun berada dalam lori sampah Majlis Bandaraya Alort Setar. Ada yang beri alasan .." diluar bidang kuasa kita".."politik tak boleh mencampuri urusan pentadbiran kerajaan".."kita tak ada kuasa penentu"

Habis tu buat apa kita Melayu beri kuasa kepada pemimpin Melayu untuk berkuasa kalau tidak ada kuasa..!!! Politik adalah kuasa tertinggi mengatasi segala kuasa lain di dalam sesebuah pentadbiran dan sebab tulah hangpa nak jadi ahli politik. Tapi bila ada "masyuk" poket sendiri, boleh pula kuasa politik mengatasi segalanya..!!!

Tak ada kedengaran  langsung perancangan untuk membina rumah-rumah pangsa untuk pengundi Melayu penyokong tegar UMNO yang akan dihalau dari tanah-tanah Cina atau wujudkan sebarang perancangan untuk memberi peluang-peluang pekerjaan kepada pemuda-pemuda poster bertujuan untuk mengekalkan kekuatan pemuda bagi menghadapi PRU14 nanti..

Bila tiba masanya PRU14 nanti ..mereka-mereka inilah turun salam..peluk cium..mohon bantuan orang Melayu.."tolong bantu naa...".."kita bekerja keras demi kemenangan UMNO dan BN"..."Insyaallah kita akan pastikan kemenangan milik kita".. "Kita akan pastikan Melayu terus menerajui pemerintahan negara ini"

PRU demi PRU..Melayu yang tiada rumah terus merempat...yang tiada pekerjaan terus bangsat...HIDUP MELAYU..!!!HIDUP MELAYU..!!! HIDUP MELAYU...!!!siapa yang HIDUP akhirnya...?????


Saturday, March 29, 2014

DAP AKAN MENGETUAI OPS SAR MH370..???

Kapal Perang DAP yang boleh bertukar menjadi kapal selam dalam masa 0.0001 saat...


MUSANG HITAM TERINGIN NAK JADI PM..!!!!

Buruk perangai orang politik yang kecewa ni..tapi dah tua-tua ni apa lagi nak dikejar dalam politik...Kalau Anwar Ibrahim...berjuang untuk jadi PM sebab nak teruskan agenda meliwat..Musa Hitam pula mungkin nampak ada harapan beliau untuk jadi PM dengan keberadaan Anwar di dalam penjara selepas PRU14 nanti...

FITNAH TERBARU MUSA HITAM TERHADAP TUN MAHATHIR.

BEKAS MURID SJKC TUNJUK KEBANGANGAN....!!!!!

Lim Lip Eng...Lu cari 2000 kertas undi dalam peti undi pun tak jumpa semua...wa ulang..dalam kotak peti undi saja maa...itupun talak jumpa maaa...ini lagi mau cali itu MH370 dalam lautan Hindi yang dalamnya sehingga 7000 kaki....lu cakap manyak besar maa...sama macam itu Lim Guan Eng..itu telur ada kecik juga..pucat bila naik kapal selam...

Wa ada satu soalan...Cina DAP ada nama ENG memang keturunan bodo aaa...?????




BUKTI MH370 ADALAH KONSPIRASI MALAYSIA AKHIRNYA DI TEMUI..!!!

Bila syarikat Insuran di China mula membayar pampasan kepada penumpang MH370 bernilai ratusan juta ringgit dan Syarikat Insuran  Lloyds of London juga turut mula membayar pampasan kepada MAS, jelaslah konspirasi yang dimainkan oleh Najib ini berada di dalam kelasnya yang tersendiri kerana bukan sahaja memperdayakan negara-negara maju dan sistem serta peralatan canggih mereka melibat malah turut memperdayakan syarikat-syarikat insuran terkemuka dunia ..jauh melebihi konspirasi LIWAT Raja WALIwat yang dilakukan oleh Tun Mahathir yang mana konspirasi hanya melibatkan dalaman negara sahaja..


Friday, March 28, 2014

KITA PUN NAK TAU JUGA BETUL KE TIDAK..!!!!

Benarkah pendedahan Musa Hitam ini tapi Musa Hitam ni kadang-kadang pening juga..macam orang mabuk..jadi elok jika ada sedikit pencerahan...



Selepas hampir 30 tahun, Musa Hitam dedah Dr Mahathir berada di KL ketika peristiwa Memali

NEGARA CHINA AKAN AMBIL BALIK CINA MALAYSIA..??????

eloklah tu..artis negara China bukan sahaja perlu minta saudara-mara mereka dan rakyat China boikot datang ke Malaysia.. boikot barangan Malaysia..tapi
..silalah bawa pulang semua pelacur China..tukang urut China termasuk Cina DAP sekali..kita tengok apa nak jadi kat Negara China dengan adanya puak cina DAP ni kat negara China nanti...



CINA NI DAH TAK BOLEH BERLAKON LAGI...MENUNJUKKAN CINANYA AKHIRNYA..!!!!

Cina ni akhirnya menunjukkan belangnya yang sebenar...cina tetap cina..!!! Kalau sewaktu PRK Kajang dia mungkin terpaksa berpura-pura demi peruntukan dari kerajaan yang turun mencurah-curah ke dalam kantung SJKC, NGO China dan lain-lain. Tetapi kali ini cina ini tak dapat mengawal nafsu cina dia apa bila ada cadangan agar Red Bean Army disekat dan kenakan tindakan tegas...

ADA SIKIT PELIKLAH MCA NIH... KAT BUNG MOKHTAR RADEN MARAH KE MAIN, KAT RBA, DIAM MEMBISU!!!

Friday, March 28, 2014

Thursday, March 27, 2014

MISI MENCARI TELUR PULA...

Kebelakangan ini ada seorang menteri asyik berkokok kerana telurnya hilang.. Nama menteri tersebut eloklah dirahsiakan dan gambar yang dihidangkan adalah sekadar HIASAN  sahaja...tak ada kena mengena dengan mana-mana menteri Negara China yang masih hidup dan yang belum mampos..!!!!

Mungkin perlu digerakkan semua aset tentera dan polis untuk mencari telur seorang menteri yang tiba-tiba hilang...tapi kalau telur tiba-tiba hilang..ini sudah kes misteri yang dahsyat..mungkin bantuan Raja Bomoh diperlukan untuk memeropong dimana telur tu berada sekarang!!!!!

Tuesday, March 25, 2014

NAJIB TAK BOLEH LEPAS KALI INI..ADA ORANG TAHU SESUATU MENGENAI MH370..!!!

Polis patut siasat perempuan ni..reman 14 hari..dia tahu yang Najiblah pembunuh MH370..semoga perempuan ni boleh bantu dunia merungkai konspirasi Najib membodohkan lebih 30 buah negara termasuk US, Jepun, China, Britain, Perancis, Australia, India dan lain-lain!!! Nampak gayanya Najib dah tak boleh tunjuk hebat sebab ada seorang perempuan yang lebih hebat dari beliau..!!!!



Monday, March 24, 2014

WALAUPUN KALAH..TAHNIAH KEPADA BN SEBAB UNDI CINA MENINGKAT 1000JUTA%



Walaupun kalah di Kajang tetapi TAHNIAH kepada BN kerana undi CINA pengkhianat kepada BN meningkat berjuta kaliganda..Jadi betullah MCA, GERAKAN buat kerja hebat untuk BN..betullah andaian kaki-kaki bodek bahawa CINA SUDAH BERALIH ARAH KPD BN..

Piiiraaahhh....hangpa duduk berkawan dgn Cina pun tak pernah..yg hangpa dok kawan tu cina politik..kaki kencing..memukat dengan cina politik ni mak pak hangpa pun dia boleh jual..apalah sangat setakat nak kencing hangpa..!!!Kalau hangpa kawan betui2 dgn cina pengkhianat ni..hangpa akan sedar cuma tinggal berapa ekor saja lagi yang menghargai kebaikan dan tolak ansur orang Melayu, tu pun mungkin di mulut saja..buat2 mulut manis..


yg lain..celik-celik mata saja dah benci Melayu..terutama Melayu UMNO..kalau Melayu Keldai boleh angkat Lim Guan Eng Penipu sbg Khalifah, apatah lagi kaum bangsa dia..takkanlah Cina pengkhianat ni nak lepaskan peluang memerintah negara kalau ada peluang dan mereka nampak peluang tu..jadi sampai kiamatlah cina tak akan sokong BN yang PM dia orang Melayu..



sudah2lah dok usaha jilat punggung cina pengkhianat tu..bagi tumpuan kpd orang Melayu..ramai lagi orang Melayu yang memerlukankan pembelaan..Hat yang dok sanggup bertumbuk demi UMNO tu sesetengah dari mereka makan anak bini pun kais pagi makan tengah malam..



dari dok bagi kelas kat SJKC pakai aircond..kantung PIBG SJKC budak ada 15 orang pun cecah RMratusan ribu ringgit ..



baik jaga sek kebangsaan yg daif macam kandang kambing..PIBG sekolah Melayu merenjis rata ceruk mcm peminta sedekah nak isi tabung PIBG..sudah..sudahlah buat kerja bodoh tu... jangan sampai mampos  jadi bangang..nanti buat malu kat Mahfuz saja!!!


Sunday, March 23, 2014

KAJANG : TAK SABAR NAK TENGOK PENINGKATAN PERJUTAAN PENGUNDI CINA



Adakah ini suatu kebenaran..???? atau


ini yang sebenarnya....!!!!!

CANTIK KAKI TU....

Kaki cantiklah sebab orang dia pun cantik..siapalah yang bertuah tu nanti yang akan dapat belaian tapak kaki yang sangat cantik ni...orang UMNO jangan dok mimpilah kot..tak mungkin dapat merasa belaian tapak kaki cantik tu...Tak mungkin pemilik tapak kaki yang cantik ini akan memilih pemuda UMNO sebab memilih pemudaumno beerti mengakui bapa sendiri sebagai peliwat...

sumber

SETIAP KALI PRK & PRU, SPESIS MELAYU BARU DI LAHIRKAN...

Spesis Melayu PARIA...

PARIA di INDIA sanggup mati demi memperjuangkan maruah dan harga diri mereka...
MELAYU PARIA...rela jual harga diri malah sanggup gadai habis maruah seluruh ahli keluarga semata-mata nak jadi PARIA CINA DAP..


Dulu Cina usung kangkung..hari ni Cina suruh Melayu PARIA usung kangkung....




SUMBER

Gambar-Gambar Provokasi Kangkung Bodoh Oleh PKR Di Hari Pengundian #PRKKajang

PKR sudah tiaa modal lain untuk berkempen di hari pengundian selain dari membuat provokasi bodoh. Di hari pengundian hari ini, tema kangkung yang sudah menjadi isu lapuk dimainkan kembali. Sepatutnya mereka memainkan isu 'Anwar 4 cm'.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/03/gambar-gambar-provokasi-kangkung-bodoh.html#SJmfzUeMkbKXY4zh.99

Saturday, March 22, 2014

PATUTLAH CINA PUN SUSAH HATI...

Mau cina DAP tak susah hati dengan program berselawat ini...lihatlah ratusan ribu umat Islam membanjiri program ini..semuanya atas dasar kecintaan terhadap kekasih Allah...Cinta Allah..Cinta Rasul..insyaallah Umat Islam bangkit kembali..!!!!!


HOT! 500 ribu Umat Islam Turun Ke #SelawatPerdana! #PrayForMH370

Bila umat Islam bersatu segala musuh Islam akan lari bertempiaran. Sejuk mata memandang bila melihat lautan umat Islam memuji Allah SWT dan Rasulnya.

SUMBER