Friday, October 24, 2014

NURUL IZZAH PULA DISURUH BERTAUBAT..!!!!!

Kalau sebelum ini Anwar Ibrahim di suruh bertaubat..kali ini giliran anak Anwar Ibrahim pula disuruh bertaubat!!! Cuma sebelum ini yang menyuruh Anwar Ibrahim bertaubat adalah Karpal Sing..kali ini Dewan Ulamak PAS pula yang menyuruh Nurul Izzah bertabat!!!!



Tuesday, October 21, 2014

TANAH MELAYU..TANAH MELAYULAH!!!!

Cina bangsat cuba mengubah sejarah. Melayu sedarlah..dikiri.kanan Allah beri kita lihat dengan mata kepala kita...apa yang berlaku kepada orang Islam Rohingya..apa yang sedang dilakukan oleh pemerintah Buddha Myanmar ke atas umat islam di sana...

tak cukup dengan pengajaran di luar sana..Allah tunjukkan tanda-tanda awal apa yang akan berlaku kepada orang Islam di Malaysia sekiranya diperintah oleh cina DAP!!!. Pesta arak besar-besaran Oktoberfest dan terbaru kempen mensucikan anjing oleh musih-musuh Islam...semua ini adalah peringatan dari Allah kepada kita..
Kalau kita masih memandang remeh..kita akan dihalau seperti anjing nanti..tapi ke mana kita nak lari..indonesia...Thailand..Singapura..Brunei....??? Persoalannya mahukah negara-negara ini menerima kita sebagaimana kita menerima baik kehadiran rakyat negara-negara berkenaan mencari rezeki di negara ini!!!!




sumber




INGAT..!!! JANGAN SAMPAI JADI MACAM NI..!!!

Kalau Melayu masih berpeluk tubuh da menganggap remeh dengan kempen mensucikan anjing oleh puak Melayu Liberal dan Cina DAP..tunggulah...tak mustahil babi pun akan disucikan...Kalau Melayu gembira mendakap anjing..mungkin juga Melayu akan gembira mendakap babi suatu hari nanti..Bila tiba saatnya Melayu tersenyum mendakap babi..maka berakhirlah ketamadunan bangsa Melayu Islamditelan Cina DAP!!! Yang tingal selepas itu Melayu Cina DAP yang cara hidupnya adalah seperti cina DAP!!!




HUKUM PEGANG ANJING REMEH..!!!!!

Semua dah jadi remeh..Pesta Arak remeh...Kempen sucikan Anjing remeh....lepas ni pun zina akan dihalalkan   kerana dosa zina juga akan dianggap remeh..!!!
Melayu macam nilah Cina DAP suka...!!!!





Apabila hukum halal dan haram dianggap remeh oleh MB Selangor


Monday, October 20, 2014

TAKUT PEGANG ANJING KEPERCAYAAN KOLOT..!!!!

Puak Islam liberal dan Cina DAP menghasut keluarga Islam bahawa ketakutan menyentuh anjing adalah kepercayaan yang kolot. Sebab itulah tergambar kepuasan yang amat sangat di muka keluarga-keluarga Melayu ini apa bila dapat memegang anjing..!!!

Pimpinan PAS Stress...., Selepas Tonggang Arak Octoberfest Di Selangor Bikin Pesta Najis MUGHALLAZAH

BAGI RM50J..DAPAT APA..????

Apa yang kerajaan dapat bila terus memberi bantuan kepada SJKC yang jelas telah sekian lama melahirkan cina yang cukup kurang ajar!!! Hati kaum cina Malaysia cukup busuk...
Cukup-cukuplah perbaiki kandang babi...najisnya cukup memudaratkan!!!!



Kecoh apabila salah seorang perwakilan Gerakan dari Johor, Tan Lai Soon berkata bukan hanya orang Cina dan India sahaja pendatang, tetapi orang Melayu juga bukan bumiputera kerana mereka berhijrah dari Indonesia.

"Kecuali penduduk asal Sabah dan Sarawak dan Orang Asli, orang lain di Malaysia adalah pendatang," kata Tan semasa Persidangan Perwakilan Nasional Gerakan ke-43.

Kenyataan itu telah menyebabkan sebahagian besar masyarakat Melayu marah akan kenyataan ini yang dianggap sebagai rasis dan bersifat perkauman.

Sehubungan itu, Presiden Gerakan Datuk Mah Siew Keong telah mengingatkan ahli dan pemimpin parti Gerakan supaya tidak lagi bercakap mengenai soal kaum atau berdepan dengan pemecatan.
 
"Jika sesiapa di Gerakan mengeluarkan kenyataan rasis (perkauman), kita akan ambil tindakan termasuk pecat," katanya semasa menyampaikan ucapan dasar presiden pada Persidangan Perwakilan Nasional Gerakan ke-43 di sini.
  
Siew Keong juga mencadangkan parti-parti komponen Barisan Nasional untuk mengambil tindakan serupa bagi memelihara dan mengukuhkan perpaduan rakyat negara ini.
  
Beliau berkata, tindakan tegas itu perlu memandangkan semakin ramai ahli dan pemimpin politik menyentuh isu perkauman atau ekstremisme keterlaluan sehingga menyinggung perasaan sesetengah pihak.
  
Kenyataan berbaur perkauman yang keterlaluan juga menyebabkan beliau berhenti melayari internet sebelum tidur sejak tujuh bulan lalu, sedangkan ia merupakan rutin hariannya sebelum ini.

"Saya berhenti daripada melayari internet kerana saya tidak dapat tidur selepas itu. Ia bukan kerana komen negatif atau serangan peribadi ke atas saya kerana sebagai pemimpin sebuah parti politik, saya sudah biasa dengan keadaan itu.
  
"Namun ia disebabkan apabila saya baca blog atau Facebook, komen yang dibuat generasi muda amat rasis dan ini generasi masa depan kita," katanya sambil menambah jalan penyelesaian terbaik adalah menghentikan keadaan tidak sihat ini. 

SUMBER

NAMPAKNYA CINA DAP TAK PERNAH LETIH..!!!

Lepas pesta arak besar-besaran, Cina DAP terus menyerang aqidah umat Islam....terbaru..cubaan untuk mensucikan anjing...mungkin pada masa akan datang puak Islam liberal ini yang mendapat sokongan padu cina DAP akan melancarkan program mesra babi pula...!!!


Pertembungan Antara Budaya Asing & Agama Bakal Merosakkan Umat Islam @aznilnawawiHM


Sunday, October 19, 2014

MACAM SIALLAH LIM GUAN ENG NI...!!!!

Perayaan Deepavali sepatutnya digunakan untuk mengeratkan perpaduan kaum sebagaimana ucapan sempenan perayaan Deepavali oleh Perdana Menteri DS najib Razak sebaliknya cina komunis DAP Perayaan Deepavali pun nak dipolitikkan oleh cina bangsat ni. Akta Hasutan pun dihasut agar dimansuhkan..!!!  Lihatlah bagaimana beraninya cina bangsat DAP ini...

Jadikan Deepavali cahaya menentang tekanan, rasuah, kata DAP

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng seru sambutan Deepavali dijadikan 'tugas suci' menentang rasuah. – Gambar fail The Malaysian Insider, 18 Oktober, 2014.Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng seru sambutan Deepavali dijadikan 'tugas suci' menentang rasuah. – Gambar fail The Malaysian Insider, 18 Oktober, 2014.Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menyeru agar sambutan Deepavali yang akan disambut penganut Hindu pada Rabu depan dijadikan 'tugas suci' untuk menentang budaya rasuah dan tekanan dalam pentadbiran kerajaan.
Lim dalam kenyataannya sempena sambutan pesta cahaya itu turut memuji kumpulan Islam sederhana yang membantah kenyataan Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali yang menyeru umat Islam membakar Bible berbahasa Melayu yang mengandungi perkataan Allah.
Ahli Parlimen Bagan itu berkata, DAP menyuarakan penghargaan kepada kumpulan Islam sederhana atas sokongan mereka dan mengkritik Menteri di Jabatan Perdana Menteri Nancy Shukri berhubung keengganan Jabatan Peguam Negara menghukum Ibrahim disebabkan beliau mempertahankan Islam dan selari dengan Perlembagaan Persekutuan.

BILA DAH GADAI MARUAH..ORANG HINA MACAM TU SAJA...

PAS tak rasa terhina ke bila peguam-peguam bukan Islam berani mempersendakan PAS..lebih malang lagi penghinaan itu turut melibatkan hal ehwal agama Islam....PAS masih boleh bertahan lagi...???


SUMBER


Friday, October 17, 2014

INILAH HEBATNYA CINA DAP!!!!

Hebat memperlembukan rakyat..!!! Apa kaitannya orang Asli dengan akta Hasutan..?? Tak pernah seorang pun orang Asli yang pernah dikenakan tindakan di bawah akta hasutan ataupun ISA.. malahan kebarangkalian untuk Orang Asli di tahan dibawah Akta Hasutan sangt rendah...malahan tak ada langsung. Jadi apa sebabnya orang Asli nak menentang akta Hasutan...???

Tapi inilah Cina DAPig...bijak mempergunakan rakyat..tunggu mereka memerintah Malaysia suatu hari nanti jika diizinkan Allah...lihat bagaimana mereka memperlmbukan rakyat...!!!!












JANGAN MENGHINA..HIDAYAH MILIK ALLAH!!!!!

Sesungguhnya HIDAYAH itu milik Allah dan DIA akan memilih siapa haja untuk menerima HIDAYAHNya....


Artis Najwa anak TPM berhijrah..


Selepas Hajjah Mizz Nina kini seorang lagi artis urban dan anak vvip berhijrah.

Najwa Muhyiddin juga kini bergelar Hajjah. Alhamdulillah.

Anak kepada Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Syukur..

SUMBER



PENTING DIRI ...TAPI BIJAK!!!!

Nafsu Raja ni sama gila dengan Anwar tapi bijak..bukan main ikut otak kepala bawah macam Anwar...rakyat dipergunakan untuk menghuru-harakan negara

ELAUN UNTUK ANAK DARA JAUHI SEKS

SUKA BUAT-BUAT LUPA..!!!!!

Dunia amat menyanjung tinggi Tun Mahathir terutama umat Islam di seluruh dunia. Umat Islam Malaysia turut terima tempias penghormatan tersebut. Berbanggalah wahai uat Islam Malaysia..malangnya ada juga umat Islam Melayu yang sangat-sangat anti Tun Mahathir...mereka tahu kerja buat mulia, tulus ikhlas Tun Mahathirlah yang trlah mengangkat martabat umat Islam Malaysia..tapi Melayu jenis ini buat-buat lupa...





Tuesday, October 14, 2014

APA PENASIHAT RM1 TUNTUT RM15J KATA MENGENAI PTPTN..!!!!!

Penipu besar ni bercakap mengenai  tidak patut peminjam PTPTN dikenakan tindakan. Mungkin kerja dengan gaji RM1 tapi buat tuntutan RM15j tu patut..



Putrajaya lepaskan hutang jutawan tapi ‘dera’ peminjam PTPTN, kata Anwar
Putrajaya lebih gemar membebaskan penghutang dari kalangan jutawan tanpa sebarang tindakan, sebaliknya mengejar peminjam pinjaman pendidikan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN), kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Anwar berkata, kerajaan sepatutnya membantu peminjam PTPTN yang miskin meneruskan pengajian mereka.
"Bukan main kuat hujahan kita bila orang kecil berhutang, tetapi lupus hutang (peniaga karpet) Deepak Jaikishan, 1MDB, Tan Sri Tajuddin Ramli dan Perwaja tak bangkit," kata Anwar di lobi Parlimen hari ini.
"Saya minta supaya ada ketelusan dan konsistensi dan jangan kita anggap mudah dera rakyat yang tidak berupaya untuk berhujah," katanya.
Anwar melahirkan kekesalan kerana penghutang dari kalangan jutawan dibiarkan sedangkan hadis mengatakan hutang mesti dibayar sebelum meninggal dunia.
"Saya dukacita kerana hutang 1MDB, hutang Deepak, hutang perwaja, hutang yang maha kaya tidak jadi masalah.
"Tetapi hutang anak-anak muda yang berhutang PTPTN yang menjadi perkara pokok, bawa habis tidak terampun dosanya," katanya.
Anwar turut membangkitkan persoalan berhutang dalam sistem negara yang tidak adil.
"Saya miskin tetapi saya nak belajar, saya tidak ada pilihan melainkan berhutang padahal tanggungjawab pemerintah membantu... ada pertimbangan yang dibuat harus diberikan di situ dan tidak semudah itu.

MELAYU PULAU PINANG TERUS DIPIJAK KERAJAAN KHALIFAH

Kawasan petempatan Cina yang buruk dipelihara..diperindahkan...
Kawasan petempatan Melayu diroboh, Melayunya dihalau...
Itulah nasib Melayu Pulau Pinang..
Ikut hati nak berubah...
tapi tersalah ubah...
akhirnya mereka yang diubah...
Mampukan Melayu Pulau Pinang ubah lagi..???



MENYEDIHKAN! SATU LAGI KAMPUNG MELAYU BAKAL DIROBOHKAN ! @dzainalabidin @cmlimguaneng

Sungguh menyedihkan apabila satu lagi perkampungan Melayu di negeri  bawah kerajaan DAP bakal hilang  apabila mereka diarahkan mengosongkan kediaman mereka masing - masing.



Monday, October 13, 2014

TAK MAKAN SINDIAQ PUNYA..!!!


Kaum ni mana makan sindiran..jebuh berbuih mulutlah menyindir..mau kasi ajaran saja.. kita buat terus!!!!
nak undi atau tak mau undi tu lu punya pasal!!!
apa nak dijaga hati kaum dedali yang kurang ajar ni..!!!!


BILA NAJIB SINDIR KAUM CINA SOKONG PEMBANGKANG TAPI TUNTUTAN KEPADA BN

on Monday, October 13, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



TAK BOLEH LAGA POLIS DENGAN TENTERA..LAGA POLIS DENGAN KASTAM PULAK!!!!

Semakin berjaya nampak taktik cina Komunis...Lepas institusi Melayu dimusnahkan..berjaya menimbulkan kebencian orang Melayu terhadap raja-raja Melayu..menghilangkan kepercayaan rakyat terhadap PDRM...kini ke tahap melaga-lagakan agensi-agensi kerajaan pula ..lingkup Malaysia!!!


KASTAM OH KASTAM! APA CERITA SI TONE TONE KASTAM TERLAMAPU NI?

Sunday, October 12, 2014

APA TUJUAN CINA DAP NI GUNA NAMA MALAYSIA..???

Mengapa guna nama Malaysia..??? Adakah cina DAP bangsat ni cuba nak mengeruhkan hubungan Malaysia dengan Hong Kong..??? Mengapa tak bawa nama DAP saja...!!!!


Memalukan...!!! Tindakan tegas terhadap Kuan Yau Super Babi?


NGO KAR MING HASUT MELAYU JADI BODOH!!!

Ada Melayu yang terpengaruh...???




@ngakorming rasis haramjadah makin melampau tak cermin dirinya sendiri??

GAMBAR INI DIAMBIL DARI STATUS FB NGA KOR MING RASIS HARAMJADAH


Memang

Saturday, October 11, 2014

PAK MENTERI..MASANYA TAK KENA..!!!

Bapak menteri pun nama saja ahli politik tapi tak mampu berfikir macam ahli politik. Memanglah semua orang faham keperluan menaikkan ahli parlimen tapi waktu pengumuman dibuat tak sesuai..!!!




Kan dah jadi viral kat laman maya...!!!




Friday, October 10, 2014

SJKC LADANG BABI

JKKKSS setuju SJKC  keluarkan anak cina yang bijak-bijak macam ni ni kata. Sebab tu dia akta Melayu jelae dan nak tutup SJKC..!!!




Bukti Budak-budak SJKC memang bijak..macam BABI!!!










KHALID SAMAD TERUS JADI CONTOH

Khalid Samad terus menjadi contoh Melayu yang bijak. Seronoklah DAP kalau semua orang Melayu macam Khalid Samad ni. Senang kerja buat DAP nak menjahanamkan Melayu dan Islam.



BABI DALAM KAIN...!!!!!

Menyokong mana-mana parti politik adalah hak individu  tetapi majoriti penyokong PR tidak profesional membocorkan maklumat sulit kerajaan dengan tujuan jahat. Justeru penyokong PR tak boleh dibiarkan berada di dalam organisasi penting negara. banyak kebocoran akan berlaku yang akan dieksploitasi oleh PR bagi menganggu kelancaran pentadbiran kerajaan.

Foto Pegawai Bank Negara Bangga Isi Borang Keahlian DAP

Written By Azmy Klanajaya on 10/10/2014 | 1:21 am


NAH AMBIK..NO 2 PALING BOROS DIDUNIA!!!!!!

Tercalar teruk imej DS Najib sampai digelar pemimpin no 2 paling boros di dunia. Turut tercalar, nama DS Rosmah. Biarlah mereka terus menghasut!!!

Hapuslah Akta HAsutan!!! Ada aku kisah...???

sumber

Wednesday, October 8, 2014

CINA DAP KATA MELAYU BIJAK PULA..???

Melayu bodoh kalau tak mahu sembah Cina DAP


Tapi Melayu akan dikatakan bijak jika dapat sembah dan ikut kemahuan Cina DAP

MELAYU BODOH!!!!

Cina DAP kata Melayu bodoh kerana tak mahu jadi barua Cina DAP!!!!




Tuesday, October 7, 2014

NAK TENGOK APA TINDAKAN ...!!!!!

Dah cemuih orang Kedah kata nak tengok pihak berkuasa ambil tindakan...sampai bila kita boleh bersabar dengan puak-puak bangsat ni..Kadang-kadang seolah-olah kita hidup di negara China..!!!


KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! #MINGJIAN MENGHINA UMAT ISLAM !!!


CAKAP SAJA "BARANG BAIK"

Apa yang nak berbelit-belit sampai dakwa bau badan Awang Hitam best dan menyelerakan..?? Cakap saja barang abang Awang Hitam best..kan tak payah berbelit-belit..!!



RAHSIA 'AWANG HITAM' GODA GADIS TEMPATAN GUNA LIDAH

Kuala Lumpur: Faktor wanita tempatan terpikat dengan lelaki Afrika akibat bau badan hanyalah alasan, sebaliknya mereka sudah terpikat dengan kata-kata manis yang diluahkan lelaki terbabit.

Perkara itu dinyatakan Presiden Lembaga Kaunselor Malaysia Prof Dr Mohamed Fadzil Che Din yang turut menyatakan faktor bau badan lelaki Afrika adalah faktor sekunder berbanding percakapan lelaki berkenaan yang bijak memikat wanita.