Monday, February 7, 2011

PENERBANGAN RAKYAT MALAYSIA DARI MESIR DIARAH MENDARAT DI KOTA BHARU!!!

Dato' Seri Najib telah mengarahkan semua pesawat MAS dan AIR ASIA yang membawa rakyat Malaysia pulang dari Mesir agar mendarat di lapangan terbang Kota Bharu. Hal ini berlaku kerana Dato' Seri Najib mahu semua rakyat Malaysia tersebut mengucup tangan Nik Aziz sebagai tanda terima kasih di atas doa-doa terbaik dan mulia oleh Nik Aziz, Tn Ibrahim Tn Man, Mahfuz Omar dan lain-lain pemimpin PAS terhadap usaha menyelamat rakyat Malaysia dalam OPS PIRAMID oleh kerajaan persekutuan. 

 

Justeru itu semua agensi kerajaan yang terlibat dan NGO-NGO yang berkaitan dikehendaki membuka bilik operasi di lapangan terbang Kota Bharu kerana semua rakyat Malaysia terbabit dijangka akan berebut-rebut untuk mencium tangan Tok Guru Nik Aziz. 

 

 

 

Bagaimanapun terdapat arahan semua penumpang dikehendaki menanggalkan kasut dan sandal mereka untuk dijaga oleh pihak polis sebelum memasuki ruangan yang disediakan untuk mengucup tangan Nik AZIZ...bagi mengelakkan insiden yang tidak diingini!!!!




Kumpulan pertama pelajar Malaysia dari Mesir tiba di KLIA

07/02/2011 10:21am

SEPANG 7 Feb. - Kumpulan pertama seramai 459 rakyat Malaysia yang dibawa pulang dari Mesir melalui Jeddah selamat tiba di Lapangan Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, pukul 10 pagi ini.
Kumpulan yang dibawa pulang dengan pesawat MAS itu disambut oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. - Utusan

2 comments:

  1. Lawak betul cerita di atas.
    Itu pun PAS tak faham2 lagi?
    Masih tak puas hati?

    ReplyDelete
  2. Mohd..
    puak-puak PAS ni faham tapi dia buat-buat bengong!!!hu3

    ReplyDelete