Monday, February 28, 2011

SEKARANG...TIADA SIAPAPUN DAPAT SINGKIRKAN BOB LOKMAN DARI SORGA...

Sudah jelas BOB LOKMAN ahli syurga!!!!! Perkara yang dijangkah sudah berlaku...sepertimana artis-artis terdahulu demi untuk memastikan mereka tetap ahli syurga....belasahlah ahli UMNO!!!!BOB LOKMAN yang sekian lama bergelumang dengan DOSA kini berasa hebat sangat...semoaga BOB LOKMAN masuk SORGA NIK AZIZ!!!!


Bob jugak cerita macam mana dia dapat hidayah untuk masuk PAS. Selama ni dia tak jumpa jalan ke syurga masa dia jadi artis dan menyokong BN. Tapi, dia yakin bahawa dia akan selamat bila masuk PAS.

"Pembangunan tu tak penting..., yang paling penting ialah kita ikut perjuangkan Islam dengan PAS. Oleh itu, marilah kita sokong PAS dengan undi calon PAS..." itu bob yang kata.., bukan gua haaa....

Tapi yang bestnya, Bob lupa nama calon PAS... Dia asyik sebut Syed Ibra sebagai calon PAS. Hahahahaha..., nak kena potong elaun ceramah nampaknya Bob ni....

Bob kata, calon lulusan Azhar pun buat apa kalau tak kenal Allah. Baik lagi calon UITM macam calon PAS ni yang lebih mengenal perjuangan yang diredhai Allah. Confident je si Bob ni kannn... macam Haram!!!

2 comments:

  1. Bob baru sedar dirike. Dah kumpul banyak duit melalui pendapatan yang datang dari pembangunan negara, kini pandai pula mengatakan pembangunan tak penting. Kalau tak ada jurutera bunyi, jurutera letronik dan bermacam-macam jurutera lagi, macammana engkau boleh keluar dalam drama, program kuiz dalam teksi dan macam-macam lagi. Itu semua hasil dari pembangunan. Kalau engkau tak perlukan pembangunan, engkau kena serah balik semua pendapatan engkau kerana pendapatan engkau selama ini adalah melalui pembangunan negara hasil kerja kuat kerajaan BN. Inilah manusia hipokrit. Manusia tak mengenang budi. Selepas menyeberang meruntuhkan jambatan.

    ReplyDelete
  2. zahari1950...
    betul tu..dia patut serahkan semua harta benda dia yg berkait dgn muzik tu...dh jd HARAM....seluar dalam je simpan...belas ikhsan!!!

    ReplyDelete