Wednesday, February 2, 2011

TABIK SPRING KAT ANWAR!!!!

Kita dikejutkan oleh demonstrasi  2 juta rakyat Mesir yang  menyebabkan rakyat dan pelajar Malaysia di sana hidup dalam ketakutan dan kesusahan.



Yang lucunya pemimpin-pemimpin pembangkang turut cuba menunjukkan rasa kebertanggungjawaban dan keprihatinan mereka terhadap nasib rakyat dan pelajar Malaysia di sana. Sedangkan bukankah inilah yang diharapkan berlaku di Malaysia oleh ANWAR IBRAHIM dan kuncu-kuncunya!!! 


Kepada ibu bapa pelajar-pelajar dan juga pelajar-pelajar yang berada di Mesir tentu telah dapat merasakan sendiri betapa keadaan dan suasana huru-hara akibat demonstrasi jalanan yang tidak terkawal adalah sesuatu yang ngeri dan menakutkan . 

Namun bagi pemimpin Pakatan Rakyat terutama Anwar Ibrahim, demonstrasi Mesir adalah satu inspirasi kepada  siri gerakan demonstrasi mereka seterusnya.

Kepada ibu bapa dan pelajar yang pernah 'terbodoh' ikut terlibat dengan siri-siri demonstrasi Pakatan Rakyat sebelum ini seharusnya sedar dan insaf. Sedarlah bahawa inilah pengajaran yang diturunkan oleh Allah kepada anda supaya menjauhi Pakatan Rakyat! Jika anda betul-betul sedar dan insaf, sila pastikan selepas anak-anak anda pulang dengan selamat, nasihatkanlah mereka agar belajar berterima kasih kepada manusia yang diberi keupayaan dan kekuatan  untuk menyelamatkan mereka!
 
tapi aku tabik spring kat ANWAR sbb lps ni budak-budak ni tetap akan kata ANWAR IBRAHIM lah yg selamatkan mereka!!!!


2 comments:

  1. Kalau fuckatan riot nak buat rusuhan macam di Mesir, tembak saja dengan senapang gajah.

    Sekor mampus yang lain mesti lari macam pengecut.

    ReplyDelete
  2. Wake UP...
    yang lain lari masuk ke kedutaan turki...lps tu ANWAR IBRAHIM tembak pula mereka dari belakang!!!hu3

    ReplyDelete