Friday, January 21, 2011

PUNAH : PUNAHSIHAT EKONOMI RM1 JADI PENASIHAT PROTON...!!!!???

Kalaulah PR menang PRU 12 yang lalu dan PROTON dalam tangan PENASIHAT EKONOMI RM1..apa akan jadi..???? Dengan OTAK RM0.99 SEN dan tak cukup CC ANWAR IBRAHIM apakah nasib PROTON??? Mungkinkah proton akan keluarkan model baru "TORON BELAKANG"!!!!! seperti di bawah!!!!!

 

Tetapi syukurlah ANWAR tak jadi PM dan Tun Mahathir masih penasihat PROTON!!!!! 

Saksikanlah kejayaan yang tak terucap...!!!! 

 

25 jurutera Proton berguru dengan Lotus Renault GP

19/01/2011 10:23am

ENSTONE, Oxfordshire, 19 Jan. - Seramai 25 jurutera Proton akan dihantar ke pusat kemudahan Lotus Renault GP di sini bagi membolehkan mereka mendalami teknologi dan kepakaran yang dimiliki pasukan lumba kereta Formula Satu itu, yang akan bermula Mac ini.
Pengarah Urusan Proton Holdings, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohd. Tahir berkata, pada masa yang sama Lotus Renault GP yang mendapat suntikan penajaan dari Lotus Group, anak syarikat milik penuh Proton pula akan turut menghantar 25 tenaga mahirnya untuk berkhidmat di syarikat automotif nasional itu.
"Kami akan memilih 25 yang terbaik. Kami mahu mereka menyerap segala pengetahuan dan pengalaman di Lotus Renault GP untuk di bawa pulang. Ia pasti akan memberi manfaat bukan sahaja kepada Proton tetapi juga negara," katanya di sini, semalam. - Utusan

No comments:

Post a Comment