Friday, January 14, 2011

DOA SAIFUL TELAH DIMAKBULKAN!!! 3 INSAN YANG AKAN KUBURKAN ANWAR IBRAHIM....!!!!

Mungkin telah ditakdirkan Riwayat Anwar Ibrahim akan tamat tidak lama lagi...

Inilah masanya untuk mengemblengkan 3 insan yang mendakwa mempunyai bukti yang kukuh ANWAR IBRAHIM terlibat dengan ADEGAN LIWAT!!! Rakyat telah lama menderita sakit jiwa dek kelakuan dan drama tak guna ANWAR IBRAHIM...Kepada ketiga-tiga individu tersebut aku syorkan gunakanlah peluang ini,berkerjasamalah sebaik mungkin untuk mempastikan ANWAR IBRAHIM akan terus merengkok di penjara hingga akhir hayat!!!!!  

UMMI HAFILDA

Ummi Hafilda Ali akan memfailkan saman berjumlah RM700 juta terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim; isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail; peguam Karpal Singh dan Pas, Khamis ini.

Menurut Ummi Hafilda, saman terhadap Anwar berjumlah RM300 juta dibuat atas dakwaan salah guna kuasa selaku Timbalan Perdana Menteri pada 1997 yang mengarahkan dia ditangkap dan didera bagi mendapatkan pengakuan palsu
.


 EZAM MOHD NOOR

 BERITA HARIAN : 13-07-08
SHAH ALAM: Bekas Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamad Ezam Mohd Nor, akan membongkar apa yang diketahuinya mengenai Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim jika dirinya dikaitkan dengan dakwaan konspirasi politik untuk menjatuhkan bekas Timbalan Perdana Menteri itu menerusi tuduhan liwat.
"Kalau keluar daripada mulut Anwar, keluar dari mulut Wan Azizah (Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail) kata saya adalah sebahagian daripada konspirasi, dalam tempoh 24 jam saya akan bersumpah secara Islam sebenar-benarnya untuk lawan Anwar," katanya.

NALLAKARRUPPAN

Saya akan cerita segala-galanya mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila tiba masanya dan ketika itu rakyat Malaysia akan tahu siapa Anwar yang sebenarnya.”

Demikian janji Datuk S. Nallakaruppan yang juga Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP).

Katanya, pendedahan itu merupakan satu daripada usaha untuk membantu ‘menyelamatkan’ negara.

“Ini bukan lawak atau bohong. Anwar banyak menimbulkan masalah kepada negara dan fokus utamanya adalah untuk menjadi Perdana Menteri semata-mata,” katanya kepada pemberita selepas majlis perasmian Mesyuarat Agung Tahunan MIUP di sini hari ini.

4 comments:

  1. Tuan Kota,

    Malam ni tak ada Menatang Haramjadah pun.

    Mana Peliaq Pak dia.

    Hang dah pi bertapa kat Gunung Jerai ka.
    Nampak relax, cool jaa.

    Aku dok geram kat Ostat samdol tu.

    Hari ni hg cerita gabungan 4 serangkai cukup kelas.
    Hg lupa Saiful ka? Dia yg relah kena sondoi.

    Frm HHalem

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tq tn hhalem....

    pi bertapa kat balik pulau sambil tgok khalifah kurang ajaq LGE..hu3

    tang tu yang hebat ANWAR BRAHIm ni....dia spin sampai ramai lupa kat Saiful!!!!

    ReplyDelete
  4. Oi Jin Kacau Kampong Kota,
    Hang ni tak sayang mulut ka? cakap macam orang tak dak otak,apa yang hang tulis ni langsung tak masuk akal,macam orang gila babi sja.

    ReplyDelete