Tuesday, January 4, 2011

Kesian Melayu....Otaknya Mereng!!!

Betapa Merengnya Pemikiran Melayu Sekarang...sanggup menderhaka dan mati untuk Golongan KAFIR!!!!


Menggertak Sultan!!!

AYAT GERTAKAN SUHAIMI KEPADA SULTAN SELANGOR !

Dalam sejarah telah terbukti, apabila rakyat bangkit menentang Raja, biarpun beribu tahun kebangkitan itu berlangsung akhirnya kebenaran akan menghenyak ketidakadilan. Rakyat akan menang dalam peperangan menentang ketidakadilan! Didoakan agar ia tidak berlaku di Selangor.
Shuhaimi Bin Haji Shafiei
ADUN Sri Muda
30hb Disember 2010


Mempertahankan Musuh Islam No 1"
"siapa usik Karpal Singh, langkah mayat ambo dulu!!"


pemimpin dari parti PAS, parti yang katanya bercita-cita mahu mendirikan negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam untuk membela Karpal Singh dengan kenyataan "siapa usik Karpal Singh, langkah mayat ambo dulu!!". Tetapi itulah kenyataan yang dibuat oleh YB Datuk Wan Rahim



Sanggup menderhaka demi mempertahankan Kerajaan DAP Perak!!!

Lebih mendukacitakan, apabila ada orang Melayu yang sanggup ke barisan hadapan MENDERHAKA untuk mempertahankan pemimpin bukan Melayu. Sudah jelas kini semakin ramai pemimpin Melayu bersedia menjadi 'pak turut' semata-mata mahu meraih kuasa politik.Orang Melayu dan umat Islam terus leka serta lebih selesa untuk menjadi pembela membuta tuli kepada perbuatan yang dianggap melampau oleh bukan Islam, maka percayalah satu hari nanti mereka mungkin ibarat 'menang sorak kampung tergadai'.

No comments:

Post a Comment