Wednesday, January 26, 2011

EKSLUSIF...!!!CIKGU MALA SUKA MAKAN SOSEJ!!!!!

Betul ke cikgu Mala tak suka makan KFC. Kalau ya pun cikgu Mala tidak suka makan KFC janganlah sampai menghalang hak orang lain nak menikmati kelazatan hingga menjilat jari KFC tu!!!

Tapi kenapa cikgu Mala tak suka makan KFC ye...apa???Cikgu Mala suka makan sosej?????....OOOOOOO!!!!



 
Sosej menjadi kegilaan ramai kerana keunikannya bentuk dan rasa yang dapat memenuhi selera yang kepelbagaian!!!
Ada yang suka makan satu jenis sosej shj...ada yang suka makan 2-3 jenis sosej..ada yang suka bertukar-tukar makan berbagai-bagai jenis sosej..baru rasa puas BERSOSEJ!!!!Ada yang BERSOSEJ secara halal dan ada yang BERSOSEJ secara haram..Ada yang suka BERSOSEJ dalam keretapi...ada yang BERSOSEJ dalam bilik- bilik hotel..ada yang suka BERSOSEJ dengan bini orang!!!!

Jadi keputusan cikgu MALA menyertai PAS adalah keputusan yang tepat dan bijak kerana PAS adalah pengeluar SOSEJ utama dan berkualiti...SOSEJ keluaran PAS ada di jual di dalam KOC KTM, bilik hotel terutama Hotel Perdana dan Hotel Puduraya serta di semua PRK. Pernah sekali SOSEJ PAS di tayangkan secara percuma kepada Puteri UMNO sewaktu PRK Anak Bukit, Parlimen Kuala Kedah, Kedah tidak lama dulu! SOSEJ PAS juga telahpun menembusi pasaran Kampuchea, bagaimanapun SOSEJ tersebut telah di tolak penghantarannya kerana tidak menepati standard dan perkara ini telah dibawa ke mahkamah Syariah dan sehingga kini kes belum selesai!!!!

SOSEJ DAN SAIZ YANG TERDAPAT DALAM PASARAN!!!

Sosej sederhana dan panjang

sosej pendek tapi besar!!!!

sosej besar, panjang dan halal!!!!!

sosej yang masih bermuncung!!!!







2 comments:

  1. KFC milik Johor Corporation, satu perbadanan ekonomi ditubuhkan oleh pemimpin Melayu-Islam UMNO Johor untuk membantu ekonomi bumiputera.

    Sosej kalau makan dengan karipap dan air kopi mesti best kan?

    ReplyDelete
  2. MAG...
    PAS ni dia bukannya tahu apa..KOHILAL pun x boleh urus...KFC hebat..Bangsa PAS ni hati busuk..mgkin lebih busuk dr yahudi!!!!tak boleh tgok KFC..ingat UMNO...walaupun yg dok kerja kat KFC tu brlambak2 anak org PAS!!!
    SOSEJ+karipap+kopi = tenaga tambahan ANWAR....mau ramai lg bdk kena liwat!!!!

    ReplyDelete