Monday, January 24, 2011

BERANIKAH HASSAN ALI??????HU.HU..HU...

Persidangan khas Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor akan berlangsung hari ini. Banyak pihak yang menaruh harapan tinggi kepada PAS untuk melakukan sesuatu termasuk andaian akan ada kompromi antara UMNO dan PAS sehingga akan memampukan HASSAN ALI menjadi Menteri Besar Selangor yang baru!!!
Persoalannya cuma satu...beranikan HASSAN ALI dan adun-adun pengecutnya!!!!!
Tengok kat bawah...gadai bini OOOO!!!!






LANJUTAN KISAH PERTEMUAN KRISDAYANTI-HASSAN ALI : KRIS DAYANTI ADA MENYANYIKAN LAGU MENGHITUNG HARI VERSI  HASSAN ALI???
pihak kami baru sahaja mendapat maklumat dari sumber-sumber terdekat HASSAN ALI...iaitu lirik lagu 'MENGHITUNG HARI'...
Inilah lirik lagu MENGHITUNG HARI yang digubah khas oleh KRISDAYANTI sebagai tanda sokongan moral kepada HASAN ALI yang sedang BERJUANG menentang kejahatan RONNIE LIU!!!!


Diharap lagu khas ini sedikit sebanyak akan menaikkan semangat HASSAN ALI


Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kau cakap aku dah nak tergelak
Jalan cerita kisah yang sama

cuma berlainan tahun

1

ANWAR dah tahu kobar  nafsu Qarunmu
Jika nak kuasa jilatlah DAP
Kerana DAP yang akan tentukan nasibmu

Bukannya ALLAH...

Peluk sajalah Ronnie Liu itu

Sebelum ini pun pernah kaupeluk

Cakap saja pada media
 Ini semua UMNO punya kerja...

( ulang 1 )

Oh... Peluk sajalah Ronnie Liu itu

Sebelum ini pun pernah kaupeluk
Cakap saja pada media
Ini semua UMNO punya kerja...
 

Ini semua UMNO punya kerja...




ISU ARAK : MENGAPA KRISDAYANTI BERTEMU DENGAN HASSAN ALI..!!!!
Panas.... Diva Indonesia, KRISDAYANTI telah mengadakan pertemuan secara tertutup dengan Hassan Ali tetapi tarikh pertemuan tidak dinyatakan. Bagaimanapun sumber-sumber terdekat HASSAN ALI dengan keras sekali menafikan ianya ada kaitan hubungan sulit antara HASSAN ALI dan KRISDAYANTI 

ekoran begitu banyak pembongkaran edisi hubungan sulit dan skandal AGAMAWAN dan PAK KIYAI INDONESIA dengan ARTIS di negara jiran itu...



Namun setelah didesak oleh pihak media, sumber terdekat tersebut akhirnya mengesahkan bahawa perjumpaan tersebut adalah bertujuan bagi menyatakan sokongan moral KRISDAYANTI terhadap HASSAN ALI...dikhabarkan semasa pertemuan tersebut, KRISDAYANTI sempat mendendangkan lagu MENGHITUNG HARI yang ditujukan khas kepada HASSAN ALI...!!!


P/S : MENGHITUNG HARI BILA HASSAN ALI NAK PELUK RONNIE LIU...!!



YOU NAGAlah...KELDAI....!!!!!

Sebagai seorang PAKAR MOTIVASI yang hebat, sepatutnya Hassan Ali dah lama keluar dari Pakatan Rakyat sepertimana yang telah dilakukan oleh Zulkifli Noordin. Takkanlah Hassan Ali tak tahu  selama ini dia menjadi keldai atau naga dalam kerajaan PR di Selangor..
atau
Ronnie Liu selalu MENGGAGAU telur Hassan Ali...gosok-gosok sambil berbisik kat telinga Hassan Ali....U nagalah...Keldai!!!!!






SELAGI TELORnya DAPAT DIAKSES!!!!

 Masih boleh bertahan lagikah Si Hassan Ali...atau sebenarnya kita hanya menghitung hari kerana tak lama lagi kita semua akan menyaksikan sekali lagi PAS  melacurkan agama...

Mana mungkin si HASSAN ALI  dapat terus bertahan dengan pendiriannya berhubung larangan orang Islam bekerja di tempat-tempat yang menyajikan minuman keras disaat menghadapi pelbagai tekanan dari DAP kafir mahupun rakan-rakan PARTI AJARAN SESATnya dan selagi puak-puak ini dapat AKSES ke TELOR HASSAN ALI..tiada sebarang harapanpun yang boleh diletakkan ke atas telor HASSAN ALI!!! 

 

HASSAN ALI hanya ada 2 pilihan...

1. Pendiriannya hanya dapat dipertahankan sekiranya rakan KAFIR LAKNAT DAPnya kembali bersetuju dengan pendiriannya

Bagaimanapun sejarah telah membuktikan bahawa DAP tak akan pernah tunduk kepada orang Melayu, apatah lagi Melayu Berotak Lembu seperti PAS!!!!

 

2. Pendiriannya hanya dapat dipertahankan sekiranya HASAN ALI bebaskan diri dari PAKATAN RAKYAT...

tetapi berdasarkan sejarah dan sejarah tu pun masih baru lagi....demi kepentingan peribadi HASSAN ALI akan sekali lagi jual agama Islam....!!!!!

 

TELOR HASSAN ALI MASIH 'ADA' HINGGA SAAT INI...

Mungkin ANWAR IBRAHIM masih pening dengan saman beratus JUTA UMI HAFILDA...x sempat lagi nak GAGAU telor HASSAN ALI...atau mungkin kali ini RONNIE LIU sendiri yang akan GAGAU telor HASSAN ALI..siapa tahu..kerana
DAP luv PAS = MACAM-MACAM BOLEH JADI!!!!!

Isu arak: Liu kata boleh, Hassan kata tidak ....

Nampak macam hebat sangat HASSAN ALI ini, tapi tak tau sampai bila. Mungkin esok atau lusa, ANWAR IBRAHIM panggil dan GAGAU sikit telur HASSAN ALI ...tulat confirm keluar berita.... 


"Exco PAS-DAP berdamai depan media"
UMNO menangguk di air yang keruh...!!!!
 Ostad-ostad PAS ni selagi dok kawan dengan DApig mana boleh percaya....!!!!


Isu arak: Liu kata boleh, Hasan kata tidak ....
Dua exco kerajaan negeri Selangor mempunyai penakrifan berbeza berhubung larangan orang Islam bekerja di tempat-tempat yang menyajikan minuman keras.

pkr taman ehsan selayang ceramah 020810 hasan aliJika semalam, exco perumahaan dan kerajaan tempatan, Ronnie Liu berkata umat Islam dibolehkan berbuat demikian kerana larangan berkenaan yang dikeluarkan oleh Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) telah diarahkan ditarik balik, namun hari ini,exco hal ehwal Islam, adat Melayu, infrastruktur dan kemudahan awam, Datuk Hasan Mohamed Ali mempunyai definisi yang berlainan.

“Berhubung dengan isu orang-orang Islam yang dilarang bekerja di tempat-tempat menjual minuman keras seperti yang dikuatkuasakan di MPSJ, saya sebagai exco yang menjaga
hal ehwal Islam di negeri Selangor mendapati bahawa tindakan tersebut adalah wajar.

“Saya mengucapkan syabas dan terima kasih kepada pimpinan MPSJ yang telahpun menguatkuasakan peraturan ini. Saya difahamkan peraturan ini telah melalui tiga proses perbincangan di peringkat jawatankuasa yang telah mendapat pengesahan dan kelulusan dari semua pihak termasuk ahli-ahli majlis yang bukan Islam,” katanya dalam satu kenyataan media.
http://malaysiakini.com/news/153324

2 comments:

  1. Tuan,

    Semalam makan nasi tersedak dak?
    Sya ada sebut-sebut nama tuan.

    Kalu ada-ada yg silap-silap harap maklum.

    ReplyDelete
  2. salam Tn HHlem...
    bukan setakat tersedak....makan pun tak lalu!!!!hu3

    ReplyDelete