Thursday, January 13, 2011

HASSAN ALI : DAP PERNAH PICIT KERANDUTNYA DAN AKAN PICIT LAGI...

 Berani ke Hassan Ali ini.....sejarah tak pernah berbohong terutama mengenai orang-orang seperti Hassan Ali yang meletakkan kepentingan peribadi mengatasi segalanya!!!!
takkan kita dah lupa.....isu besar ..isu yang melibatkan agama Islampun Hassan Ali boleh membiarkan DAP memulas kerandutnya!!!!

KUALA LUMPUR, 13 Ogos (Hrkh) – Pesuruhjaya PAS Selangor Dato’ Dr Hassan Ali bersama Exco DAP Ronnie Liu menyatakan kata sepakat isu penjualan Arak dianggap sudah selesai.
Kedua-dua mereka dilihat berjabat tangan dan berdamai secara terbuka di satu sidang media bersama di Tropicanna dekat sini petang tadi.
http://ondastreet.wordpress.com/2009/08/13/hassan-ali-ronnie-liu-sepakat-isu-arak-selesai-harakahdaily-net/

SATU LAGI DRAMA
Hasan Ali diingatkan patuhi pendirian PAS

Hassan Ali sebelum ini telah mengeluarkan kenyataan memohon agar semua orang terutamanya golongan Pakatan Rakyat agar tidak menyerang Khusrin secara melulu.

Beliau juga berkata bahawa beliau boleh bekerja dengan setiausaha kerajaan negeri Selangor yang dilantik kerajaan Pusat iaitu Datuk Khusrin Narawi kerana beliau pernah bekerja dengan kerajaan.


Hassan juga memberikan amaran kepada kerajaan negeri Selangor supaya tidak menyerang Khusrin secara peribadi kerana "ia tidak adil dan boleh menimbulkan masalah dengan 28,000 kakitangan kerajaan yang ada."

Akibat dari kenyataan tersebut, beliau telah diberi amaran oleh puak-puak yang mengamalkan politik sempit untuk mengeruhkan lagi keadaan yang ada. Beliau diminta agar menghormati pendirian Pakatan yang songsang untuk tidak berkerjasama dengan sesiapa sahaja yang dilantik oleh kerajaan.

2 comments:

  1. senmua org kat shah alam tahu dia nie barua sapa........jgn nak tipu...dunia semua tu...jgn depan org pegang sejadah belakang jadi beruk dapat bunga

    ReplyDelete
  2. setuju dgn repair...kita x boleh menaruh harapan kat org mcm hassan ali ni utk menjatuhkan DAP...UMNO n BN kena rampas kembali selangor!!!

    ReplyDelete