Saturday, January 22, 2011

PASAI APA ANAK ANWAR IBRAHIM NO 1 : AKU TAK SETUJU

Cantik sangat ke Nurul Izah tu.....memang cantiklah juga tapi bila terbayangkan muka bapak dia....terus potong stim....!!!!
 

celah gelagar siap letak kat no 1...Aku rasa yang no 3. Anna-Maria Galojan, Estonia lagi cun.....atau celah gelagar letak dia no 3 sebab dia pernah berbogel...kalau pasal berbogel..semua orang pernah berbogel!!!!hu3

atau ...celah gelagar memang syok habis dengan ANAK ANWAR IBRAHIM ni...hu3

 

7 Pemimpin Politik Wanita Paling Cantik Di Dunia

1. Nurul Izzah Anwar, Malaysia

Nurul Izzah telah dipilih oleh Parti Keadilan Rakyat untuk bertanding di kawasan Parlimen Lembah Pantai menentang Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (Barisan Nasional) dan calon bebas N. Periasamy dalam Pilihan Raya Umum Malaysia 2008. Beliau memenangi kerusi itu dengan mendapat 21,728 undi berbanding calon BN 18,833 undi dan calon bebas 489 undi dan menyandang kerusi tersebut hinggan kini.


2. Orly Levy , Israel

Orly Levy (lahir pada 11 November 1973) adalah seorang ahli politik Israel yang masa ini merupakan anggota Knesset untuk Yisrael Beiteinu. Dia sebelumnya bekerja sebagai host dan model televisyen.


3. Anna-Maria Galojan, Estonia

Anna-Maria Galojan adalah salah satu ahli politik yang paling popular dan tokoh masyarakat di Estonia yang selalu mendapat liputan media. Galojan adalah kombinasi dari kecantikan, fashion, dan gaya. Dia telah mencuba diri dalam industri filem akhir-akhir ini membintangi filem oleh penerbit Estonia Toomas Verrev. Ketika dituduh mencuri wang dari Estonia Gerakan Eropah, dia protes dengan tampil telanjang di cover majalah Playboy.




4. Alina Kabaeva, 27, Russia
 
Alina Kabaeva adalah bekas ahli gymnast yang paling berjaya di Rusia. Dia telah memenangi 18 pingat di Kejohanan Dunia, 2 pingat Sukan Olimpik dan 25 pingat Kejohanan Eropah. Dia bersara pada tahun 2007 dan memasuki Parlimen Rusia sebagai ahli parti pro-Putin. Ada khabar angin yang mengatakan Perdana Menteri akan meninggalkan isterinya untuk menikahi Ana, namun kenyataan itu ditolak oleh mereka berdua.



5. Mara Rosaria Carfagna, 35, Italy

"Mara La Bella" adalah Minister for Equal Opportunity of Italy. Pernah menjadi model dan showgirl. Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi pernah berkata: "Jika saya belum berkahwin saya akan menikahinya secepatnya".



6. Yuri Fujikawa, 29, Japan

Yuri Fujikawa adalah seorang ahli politik tempatan di Kota Hachinohe, Aomori Wilayah. Dia masih bekerja sebagai model. Ada beberapa kontroversi bukan kerana dia cantik tapi kerana bintang porno telah menggunakan namanya.


 
 
7. Julia Bonk , Germany
 
Julia Bonk (lahir 29 April 1986 di Burg bei Magdeburg, Jerman Timur) adalah ahli politik Parti Kiri dalam Landtag dari Saxony. Terpilih pada usia 18, ia menjadi ahli termuda parlimen di Jerman




aku pinjam dari blog  http://celahgelegar.blogspot.com/2011/01/7-pemimpin-politik-wanita-paling-cantik.html#comment-form


4 comments:

  1. PASAI APA ANAK ANWAR IBRAHIM NO 1 : AKU TAK SETUJU ..... jangan jealous! Pasai Nurul Ezzah dah tidur ngan aku! Kita main saluran betoi, buka seperti papa! Tak caya, tanya Nurul?

    ReplyDelete
  2. main ikut saluran betul???aku terpaksa redha!!!hu3

    ReplyDelete
  3. memang kena percaya kat Wanredone wp tanpa akuan bersumpah!!!!hu3

    ReplyDelete