Saturday, January 22, 2011

LAGI PERINGATAN DARI ALLAH KEPADA NIK AZIZ!!!!!

Allah bagi peringatan ke 2 kepada NIK AZIZ...kan dah pesan...Nik AZIZ jadilah pemimpin agama Islam bukan pemimpin agama Pakatan Rakyat...memfitnah sana sini....mengkafirkan orang sana sini....memfatwa secara MEMBABI DAP!!!!
Ikut hukum Alam..NIK AZIZ dah tak lama dah...Mungkin Nik AZIZ sendiri tak terfikir ada orang akan berdemontsrasi terhadap TOK GURU!!!! jangan sampai ALLAH beri peringatan ke 3.....!!!!!


Penduduk berdemo gesa Nik Aziz baiki jalan

Penduduk di lima buah kampung di Kota Bharu, hari ini mengadakan perhimpunan secara aman mendesak ADUN Cempaka yang juga Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelesaikan masalah kerosakan jalan di kawasan itu.

Demonstrasi secara aman yang disertai 50 orang wakil penduduk kampung itu berlangsung kira-kira 20 minit di Kampung Pantai Sabak iaitu kawasan yang terletak dalam DUN berkenaan.

Dakwa penduduk, mereka kini tiada daya kerana masalah kerosakan jalan telah berlanjutan hampir tujuh tahun dengan pelbagai aduan telah dipanjangkan kepada pihak terbabit namun sehingga kini tiada jalan penyelesaian.

"Setiap kali aduan dibuat kepada kerajaan negeri, mereka akan datang dan tabur pelbagai janji kemudian terus senyap... apa lagi yang boleh kami buat kerana kami hanya penduduk kampung yang mengharapkan kebajikan kami dibela,” kata Syukri Mokhtar, 50, seorang penduduk Kampung Pantai Sabak.

- Bernama

No comments:

Post a Comment