Saturday, September 1, 2012

TERANGKAT PULAK LEBAI PUAK-PUAK PAS

Di buatnya Paris Hilton nak masuk PAS agar lebih islam dari orang islam lain, mau berbunuh-bunuhan pak-pak lebai PAS nak rebut Paris Hilton buat bini...



JEDDAH - Arab Saudi - Artis terkenal, Paris Hilton telah menukar agama kepada islam menurut jurucakap beliau, Ian Brinkham melalui media CBS. Dengan menukar agama kepada islam, beliau telah mengambil keputusan untuk meninggalkan cara hidup lama sebagai selebriti dan artis terkenal.


gambar lama

Katanya "saya telah menemui kedamaian dalam hidup saya selepas menganut islam. Sebelum ini, saya lebih dikenali sebagai seorang yang tidak bermoral, rendah akhlak dan sanggup melakukan kerja-kerja kotor, tetapi sekarang semua itu sudah berubah. Pujian hanya kepada Allah".

Paris Hilton telah menukar namanya kepada 'Tahirah' yang bermaksud suci dalam bahasa arab. Beliau akan mula memasuki sekolah agama islam pada julai ini. Tindakan mengejut Paris Hilton ini pastinya akan menjadi igauan buruk bagi selebriti-selebriti terkenal yang lain.

Berita ini benar-benar mengejutkan!!

gambar terbaru..

Kalau yang nakal dan buas macam ni pun boleh insaf.. memang mengejutkan.. Allahuakbarr!! Allah maha kuasa..

sumber

1 comment:

  1. Ini adalah cerita palsu, sebelum buat posting siasat dahulu kebenarannya.....berita ini sudah lama terbit diakhbar DailyScribe yang menyiarkan berita jenaka dan palsu.Tujuan artikel ini disiarkan adalah untuk memalukan Paris Hilton dan umat Islam......ini adalah satu kelemahan bloger ataupun dikenali wartawan mee segera yang menyiarkan berita tanpa usul periksa dan tiada etika....penyiaran artikel ini akan merendahkan martabat blogger anda dan para blogger pro UMNO sahaja

    ReplyDelete