Wednesday, September 26, 2012

MELAYU PR TAK PERCAYA..SEBAB LIM GUAN ENG TU TOKONG..!!!!

Tentu Melayu-melayu dalam pakatan tak percaya sebab Lim Guan Eng tu Tokong

Taman Manggis imbuhan LGE untuk rumah dari Miss P

Lawa ke tidak Miss P ni, Betty? Opps jauhkan ashtray tu. 


Menurut Pisau, skandal tanah Taman Manggis adalah bukti pembabitan Lim Guan Eng dalam projek-projek dan dalam hal ini membabitkan keuntungan berjuta ringgit yang masuk kedalam poket beliau melalui individu digelar Cik P dan Datuk JP.

Cik P terbabit secara langsung menjadi orang tengah diantara majikannya dan Lim Guan Eng  menguruskan sewa dan kos ubah suai rumah Guan Eng di Jalan Pinhorn.

Lim Guan Eng menjual tanah dibawah harga pasaran kepada pihak syarikat Cik P sebagai timbal balik apabila rumah yang didiami oleh beliau ditanggung sepenuhnya oleh pihak syarikat Cik P.

Kenapa dan mengapa Cik P dan syarikatnya sanggup mengeluarkan wang yang banyak untuk kos membeli rumah RM2.5 JUTA  dan kos ubah suai  semata mata untuk didiami oleh Lim Guan Eng jika tidak menguntungkan mereka?

Penyelewengan ini sehingga sekarang didiamkan,walaupun didedahkan oleh pemuda BN namun Guan Eng sehingga sekarang tidak berani untuk menjawap atau menafikan dakwaan kaitan dengan Cik P .

Ikuti pendedahan Pisau berikutnya:

Ini adalah salinan dokumen pemilikan lot rumah yang pindah milik keatas nama Cik P. Rumah tersebut didiami oleh Lim Guan Eng dan dijadikan rumah rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang.


lokasi rumah.

Old bungalow purchased by Miss "P"(business partner of Dato' "JP") for Guan Eng finalized on 21st October 2008 at RM2,500,000-00 ....just months after being CM of Penang,,,that Dato JP is the buyer of the Taman Manggis land at below market value.


Nama Cik P adalah pemilik rumah sewa Lim Guan Eng.
Datuk JP
Artikel Pisau sebelum ini...
Menurut sumber Pisau,beliau langsung tidak menafikan bahawa kaitan Cik P dan Lim Guan Eng cukup rapat.Malah tambah beliau Cik P turut terbabit secara langsung dalam proses ubah suai rumah sewa Lim Guan Eng yang menelan belanja yang amat besar membabitkan wang rakyat. 
EXTENSIVE RENOVATION. Lim Guan Eng said he was forced by termites & ants to move in June 2009 and so rented that bungalow for a few thousand ringgit!! Wakaka. Bungalow worth RM3.7 million(incl cost of renovation & furnishing)

Cik P adalah salah seorang pengarah dengan syarikat Winbond Sdn Bhd. klik winbond sdn bhd


Kenapa dikaitkan dengan Winbond?Walaupun Winbond hanyalah sebuah syarikat membekal tenaga kerja asing,namun syarikat ini hanyalah sebagai bayangan untuk menutup pembabitan perolehan tanah Taman Manggis.

Untuk pengetahuan anda,Syarikat Winbond Sdn Bhd adalah sebahagian daripada rangkaian syarikat syarikat yang mempunyai kaitan dengan Victoria International Medical Center Sdn Bhd  yang membeli tanah di Taman Manggis dibawah harga pasaran. Maknanya ia mempunyai pemilik yang sama iaitu Datuk JP...

Read more: http://www.pisau.net/2012/09/dokumen-hot-bukti-cik-p-melabur-25juta.html#ixzz27RZXgelG

No comments:

Post a Comment