Tuesday, September 25, 2012

BAPA PEMBOHONG KANTOI MENIPU LAGI...

Asyik menipu sahaja kerja dia. Bila buka mulut sahaja menipu..buka sahaja menipu..buka sahaja meliwat..

TERBARU! JET PERIBADI - BUKTI JADUAL PENERBANGAN YANG PERLU ANWAR JAWAB ! cc @Khairykj

Selepas anda membaca entri ini, anda tentu bertambah ragu dengan jawapan Anwar Ibrahim tentang isu jet peribadi milik businessman yang juga merupakan rakan beliau.

Dalam laporan berita, Anwar Ibrahim mendakwa bahawa beliau 'terpaksa' menggunakan jet peribadi kerana 'tiada connecting flight daripada Labuan - Kota Kinabalu pada hari itu'.

Lihat printscreen twitter Khairy Jamaluddin di bawah :


Yang menimbulkan keraguan sama ada Anwar bercakap benar atau berbohong ialah sebenarnya terdapat penerbangan Labuan - Kota Kinabalu, sekurang-kurangnya 2 kali sehari seperti yang didedahkan oleh Khairy Jamaluddin!

Sila baca printscreen di bawah :


Sila rujuk juga jadual MAS di sini : KLIK SINI

Jika merujuk kepada jadual penerbangan di atas, apakah Anwar Ibrahim sekali lagi berbohong kepada rakyat Malaysia?

Dan jika Anwar berbohong, apakah alasan lain yang berkaitan dengan pemilik jet peribadi itu juga satu pembohongan?

Malah, sebelum ini pemimpin PKR mendakwa bahawa jet itu disewa tetapi Anwar Ibrahim mengatakan bahawa jet itu disponsor oleh rakan. Siapakah yang berbohong?

Dan apabila ditanya sama ada wujud elemen korupsi, jawapan Anwar Ibrahim ialah supaya kita siasat sendiri.

Soalan mudah, jika Anwar Ibrahim enggan mendedahkan individu tersebut, bagaimana rakyat boleh menilai sama ada Anwar Ibrahim bercakap benar atau berbohong?

Kita juga sukar untuk menerima alasan 'tempat duduk sudah penuh' jika itu yang dijadikan alasan seterusnya kerana kita pasti Anwar dan pakatan sudah lama merancang program Hari Malaysia.

Anwar juga mendakwa bahawa isu jet peribadi 'sengaja' diperbesar-besarkan' untuk 'menakut-nakutkan' ahli korporat yang 'ingin membantu pakatan pembangkang'.

Jawapan beliau itu tidak dapat kita terima kerana rakyat sedang merpersoalkan kepimpinan pakatan pembangkang yang sering menunding jari mendakwa BN boros dan membazir tetapi mereka sendiri tidak 'walk their talk'

Shame!

sumber

No comments:

Post a Comment