Wednesday, September 19, 2012

APA KITA BOLEH BUAT..???

Tengok saja...??? Semoga dia dapat pengajaran yang sewajarnya kerana menghina pemimpin Islam...



Panas!! Pemuda Bangsat Yang Ganggu Ceramah DS Najib Di U.K. Kini Pijak Gambar Perdana Menteri Pula

Masih ingatkah lagi dengan anak muda berbangsa Cina yang telah membuat kecoh semasa DS Najib membuat ucapan di London, United Kingdom pada 15 Mei 2012. Kali ini anak muda bernama Shaun Tan Zhi Ming buat hal lagi. Beliau telah mengambil gambar beliau memijak potret DS Najib dan menyatakan sebab-sebab beliau lakukan sedemikian. Perlakuan beliau ini dilakukan secara terbuka di laman sosial Facebook. 
Berikut adalah kata-kata biadap beliau yang disiarkan di laman Facebook beliau, "Shaun Tan":
My name is Shaun Tan Zhi Ming.
The picture at my feet is that of Prime Minister Najib Razak.
Read my reasons for doing this here:
http://www.ukeconline.com/CEKU/putting-my-foot-down/

Di bawah CTS sertakan imej foto bagi kandungan link yang beliau letakkan. Foto imej ini penting sekiranya beliau membuang (delete) posting berkenaan kelak.


Diharap Kerajaan bertindak tegas dengan warganegara Malaysia yang tidak mengenang budi sebegini. Kalau beliau menerima sebarang biasiswa atau pinjaman dari Kerajaan, biasiswa atau pinjaman berkenaan harus ditamatkan serta merta! Kalau anak muda ini berasakan megah dengan tinggal di negara orang dan boleh menghina pemimpin negara sendiri, beliau seharusnya lebih "gentleman" dengan mengugurkan kerakyatan Malaysia dan menjadi Rakyat mana-mana negara yang beliau sukai. And two kind words of advice from me Shaun Tan Zhi Ming, Fuck You!

No comments:

Post a Comment