Thursday, September 6, 2012

JANGANLAH ZALIM MACAM YAHUDI...

Janganlah tekan Ustaz Azizan tatkala kesihatan beliau dalam keadaan kurang memberansangkan.  berilah peluang beliau mentadbir tanpa serangan paling bahaya iaitu dari musuh dalam selimut. Selepas PRU 13 nanti rebutlah jawatan MB tu dari Ustaz Azizan, itupun kalau PAS menang besar di Kedah lah...


Blog Pro PAS suruh Azizan berhenti

Lagi Kedah Times siarkan pasal MB Dato Seri Azizan yang didesak untuk letak jawatan. 
Blog pro PAS pun sudah berani menyeru beliau untuk letak jawatan. Sudah senada dengan beberapa seruan sebelum ini. Mungkin blog yang berpusat di Wisma ini sudah ada tuan baru! Sapa tahu!
Kedah Times pun kalau boleh nak minta blog tersebut menyeru supaya Nik Aziz pun letak jawatan sama. Sebab dia dah lama OVERDUE. Dulu janji kata nak letak jawatan selepas Tun Mahathir letak jawatan.
Tapi janji munafik memang macam tu la. Selagi nyawa dibadan, selagi tu nak pegang jawatan. Dimulut dok kata kat orang lain munafik, kafir, haram, dan pelbagai lagi kata nista tapi diri sendiri yang dok bawa perangai tu, sapa nak respek!
Kedua-dua mereka ini seperti kata pepatah rumah kata pergi, kubur kata mari. Tetapi masih rasakan diri mereka layak untuk memegang jawatan pemerintah.
Pesan Kedah Times, sedarlah diri sikit.
sumber

No comments:

Post a Comment