Sunday, January 29, 2012

TUN MAHATHIR TERUS DI SINDIR THAILAND DISAAT ANWAR IBRAHIM MENJULANG RAKYAT THAILAND???

Tun Mahathir terus dijulang manakala Anwar Ibrahim pula didakwa menjulang 2 Siam Doll dalam video seks terbaru yang TAYANGAN PERDANAnya akan diumumkan kelak!!!Tak payah kata apa-apa lagi...semua dah tahu cuma ada yang masih buat-buat tak tahu!!!



Dr. Mahathir dianugerah doktor kehormat

27/01/2012 5:59pm

BANGKOK 27 Jan. - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dianugerah doktor kehormat sains politik oleh Universiti Naresuan di sini hari ini.
Pengerusi Majlis Universiti Naresuan Prof. Dr. Krasae Chanawongse dalam ucapan penghargaan berkata, pemberian anugerah itu sebagai pengiktirafan terhadap sumbangan sepanjang hayat Dr. Mahathir untuk mewujudkan semangat keperibadian nasional dan bangga terhadap negara di kalangan rakyat Malaysia.
Ia sebagai mengiktiraf kedudukan beliau yang merupakan seorang pemimpin luar biasa di peringkat Asia Tenggara, katanya.
Presiden universiti itu Prof. Dr. Suhjin Jinahyon menyampaikan anugerah kehormat tersebut kepada Dr. Mahathir di satu majlis penyampaian di sebuah hotel di sini.
Ini merupakan pertama kali universiti itu yang mempunyai kampus utama di Phitsanulok, memberikan anugerah tersebut kepada seorang rakyat Malaysia. — BERNAMA

2 comments:

  1. CONGRATES NEGARAWAN KU...... Jasamu akan dikenang hingga ke anak cucu..... Doa kami sentiasa bersamamu........

    ReplyDelete
  2. Fencesitter..mungkin kita akan dapat pemimpin yg setandingnya wp 100 thn lg...TUN M adalah ANUGERAH ALLAH kpd kita!

    ReplyDelete