Monday, January 2, 2012

KEBENGAPAN MENTERI MENYEBABKAN MAHASISWA NAIK LEMAK!!!!

Dengan Siri Kebiadapan Mahasiswa yang berterusan , Menteri Pengajian Tinggi buat apa...!!! Timbalan Menteri Pengajian Tinggi memang dah kita tak boleh percaya langsung . Sepatutnya MAHASISWA PUAKA tu di haramkan terus dari menjejakkan kaki mana-mana IPTA dan IPTS di dalam negara. Biar jadi BUDAK KOPI ANWAR IBRAHIM saja....

Menteri Dalam Negeri pula takkan tengok saja!! tangkaplah pemimpin-pemimpin politik yang terlibat menghasut budak-budak tu. Takkan semua menteri pakat-pakat nak jadi MENTERI AMARAN!!!!

Tangkaplah kepala-kepala yang buat provokasi bakar semangat suruh budak-budak tu lawan polis, kenakan hukuman yang paling berat, selesailah masalah ni. Budak-budak tu bukannya berani sangat sebab itulah mereka lari bila tengok polis cekang sikit!!!Ambil tindakan buang universiti dan penjarakan mana-mana yang patut...TOBAT tak ada yang berani dah buat hal!!!Yang jadi semakin celaru adalah kerana tiada sebarang tindakan tegas diambil kecuali AMARAN....AMARAN...AMARAN...!!!!!

Takkanlah benda yang senang yang orang kampung boleh fikir pun MENTERI-MENTERI tak boleh fikir!!!! Itupun lambat siang nak jadi MENTERI. Lembab sangatkah otak MENTERI-MENTERI ni atau MENTERI-MENTERI adalah sebahagian dari ORANG-ORANG ANWAR dalam UMNO yang sengaja ingin menghangatkan  ACARA 901 dengan mencetuskan siri demonstrasi biadap mahasiswa secara berterusan hingga tarikh 9 Januari 2012 nanti  dan ingin MALAYSIA menjadi MESIR dan LIBYA yang seterusnya!!!!!

2 comments:

  1. Tangkap saja Adan Adli dan tahan dia di bawah ISA.
    Bila Anwar dah masuk ke Sg Buloh, pindahkan saja Adan Adli kesana. Biar senang bontotnya melayan kote bengkok idamannya selama ini.

    ReplyDelete
  2. Mohd...terbaik....biar dia tahu mcmmana rasa senak sampai ke ulu hati yg saiful pernah rasa!!!

    ReplyDelete