Sunday, January 8, 2012

BODY GUARD FROM CERUK TOK KUN

?????????........




Panas!!! Skandal terbaru??

Kak Wan Menangis Kerana Fayyad
Kak Wan menitiskan air mata kerana kematian tak jadi Pengawal peribadinya yang dikatakan di suntik Morfin oleh zainulfaqah ( Blogger pencacai pakatan haram yang sudah hilang maruah kerana kantoi berhujah dengan Dr Novandri Klik Sini )

Ada apa-apa ka Kak Wan??Anwar nak masuk penjara pun Kak Wan tak menitik air mata macam ni sekali pun,Anwar yang di katakan nazak nak mati pun Kak Wan tak menitik air mata,,yang hairanya bila si Fayyad jatuh rebah dan masa itu Kak Wan tak tahu dan nampak ketika keluar dan tak tak tahu Fayyad di bawa ke hospital masa dia tak sedarkan diri boleh menitik air mata,??

Nak tanya sikit la Kak Wan,,air mata mengalir tu untuk Fayyad atau pun satu lagi kemungkinan Kak Wan nak raih simpati undi penduduk Cerok Tok Kun??agak-agak Kak Wan tahun ni Kak Wan boleh kot dapat anugerah pelakon wanita terbaik,,atau pelakon skandal panas???


Bagaimana rasanya Kak Wan dapat tahu yang Fayyad masih lagi tak jadi mati,?dengar dari khabar zainulfaqah kata dah kritikal..lepas tu dalam keadaan ok selepas nadi berhenti lama..


Hummmp kesian Fayyad.apalah yang hebat sanggat sampai orang nak cucuk mofin dalam badan dia,,rasa macam cerita orang putih la pulak,,dengan pantas boleh cucuk jarum dan masukan dos yang banyak ke dalam tubuh seseorang tu..



Tapi apa-apa pun nantikan laporan dari hospital..racun apa yang sebenarnya di cucuk dalam badan Fayyad??.tak logik la dalam keadaan ramai orang.tak dapat tangkap orang yang di katakan menyuntik Fayyad,,orang tu pakai ilmu ghaib kot??dengan sepantas kilat boleh hilangkan diri,,atau Fayyad sendiri yang mengambil mofin???
 

No comments:

Post a Comment