Tuesday, January 17, 2012

HARUN DIN DAN TAIB AZAMUDDIN KATA DAH TIBA MASANYA...

Dah keterlaluan sangat Anwar Ibrahim ni...








Mungkin dah tiba masanya untuk Ustaz Harun Din dan Ustaz Taib Azamuddin dedahkan siapa ANWAR IBRAHIM yang sebenar atau MEREKA bimbang di keji oleh penyokong PAS sebagai Ulamak Upahan UMNO!!!!

3 comments:

  1. Tuan,
    Jika benar Harun Din dan YB Taib adalah pejuang Islam, mereka mesti menegakkan yang benar. Sebab merekalah orang yang pertama mengetahui kisah yang terjadi. Jika mereka masih mendiamkan diri bererti mereka adalah talibarut dan bersubahat dengan pelaku tersebut. Sama-sama menanggong dosa pelaku tersebut. Apa yang hendak ditakutkan pada cemuhan. Selain dari takut kepada Allah. Insaflah.

    ReplyDelete
  2. S.A.Hamid...inilah yg kita hairan...mulut mereka seolah2 dikunci...siapa yg mngunci???Anwar???..DAP??? @ Kuasa dan kekayaan yg tlh mngunci mulut mereka!!!!

    ReplyDelete
  3. pd org melayu kata DAP pegang PAS, pd org cina org PAS pegang DAP..mana 1 puak2 korang nk caya ni? 1 fakta pernting, cina d malaysia tidak mungkin dpt pegang malaysia sbb melayu masih lg majoriti di parlimen, manusia d malaysia ni pun masih ramai melayu..tidak blh ubag perlembagaan persekutuan tanpa majoriti 2/3, dan agong org apa? cina ke india? agong semestinya melayu..agong x mungkin dijatuhkan d malaysia...klu umno dh pupus, itu umno yg pupus bkn melayu, dl PAS masih tebal melayu lbh2 lg islam, dlm PKR melayu, dlm DAP ada melayu...dlm umno ada keling melayu,jawa, indon...tgk la apa pemimpin umno bt pd malaysia 56 tahun mentadbir negara....nk tunjuk bodoh pun bkn ini ms nya...nk tunjuk hero pun bkn ini caranya....nk bercakp tlg bwk bukti, jgn air liur je...

    ReplyDelete