Monday, May 7, 2012

INILAH AKIBATNYA BILA BERTUANKAN KAFIR...!!!!

Fitnah menjadi santapan rohani mereka setiap hari.....


Lihat bagaimana Saifuddin Nasution sanggup memperbodoh-bodoh dan menjatuhkan maruah beliau dengan bercakap bohong.  Inilah sikap dan perangai pemimpin pakatan haram yang sangat dikeji..sanggup menipu rakyat untuk meraih undi...Saifuddin ingat rakyat ini bodoh ke...boleh kena tipu macam tu je...

Untuk mengesahkan lagi pembohongan menjijikkan yang dilakukan oleh Saifuddin Nasution terhadap SPR, individu yang sebenarnya telah tampil untuk memberi keterangan!



Baca di bawah :

Wan Ahmad Wan Omar, ahli Umno cawangan Kubang Bunggor, Pasir Mas, yang menjadi perhatian ekoran pendedahan isu keahlian Umno oleh Setiausaha Agung PKR baru-baru ini, sebenarnya bukan Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)!





Dan oleh itu, dia melahirkan simpati dengan Datuk Wan Ahmad Wan Omar. Menurut Wan Ahmad, dia perlu menjelaskan hal sebenar setelah nombor kad pengenalannya 490101-03-5179 disebut Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail sebagai milik Timbalan Pengerusi SPR.


Saifuddin mengaitkan nombor kad pengenalan lelaki itu sebagai dakwaan bahawa Datuk Wan Ahmad ahli Umno Cawangan Kubang Bunggor, Pasir Mas.


"Sebenarnya, ahli Umno Cawangan Kubang Bunggor adalah saya, dan nombor kad pengenalan itu milik saya,” kata Wan Ahmad, peniaga kedai makan yang ditemui Sinar Harian, semalam. Wan Ahmad berkata, meskipun kenyataan Saifuddin tidaklah menjejaskan dirinya, namun dia berasa simpati kepada Datuk Wan Ahmad yang dituduh ahli Umno hanya sebab nama sama dengannya.

"Apa lagi sehingga dia (Datuk Wan Ahmad) digesa letak jawatan,” katanya. -DrMiM
Apa pula helah Saifuddin selepas ini...nak minta maaf atau nak tipu lagi rakyat untuk menutup kemaluannya...

sumber

No comments:

Post a Comment