Thursday, May 31, 2012

ADA BUDAK KECIK TANYA..ANWAR GUNA DUIT SIAPA BELI HADIAH SELUAR DALAM KAT SAIFUL...???

Budak ni mesti mak bapa dia kurang ajar dan bodoh atau tok-tok guru dia bahalul....


Panas!Mahasiswa ini cakap sultan Johor bodoh sebab beli no plat pakai duit rakyat!!

Brader rasa isu ni takkan reda selagi orang-orang bodoh yang bajet tahu cerita masih terus bermain dengan apa yang ada kat kepada hotak dia tanpa mengambil satu insiatif pun untuk mengkaji perkara tersebut terlebih dahulu.Ni maklumat terbaru yang brader dapat semalam.Seorang mahasiswa yang bodoh dan terikut-ikut cakap orang lain menggelar sultan Johor sebagai "BODOH" kerana perasaan marahnya terhadap sultan yang membeli no plat dengan harga 520k yang langsung tak ada kene mengena dengan budak ni mahupun family budak ni.Jom kita tengok!



Woi budak bodoh yang tak tau apaa-apa!Brader bagi masa 2 hari untuk lu mohon maaf secara terbuka di facebook.Brader akan pantau!Kalau lu tak mintak maaf kat facebook,brader akan dedahkan siapa kau!Lu boleh cakap ikot sedap,lu terima la padahnya.Kepada pembaca,ni ha budaknya.

Macam bagus je budak ni

Untuk isu no plat ni korang boleh tengok sini dan sini

P/S : Woi budak.Easily brader boleh dapat siapa kau dan kat mana kau tinggal ok?Details kau semua.Lu better buat kenyataan maaf kat facebook sebelum gua publish muka lu.Gua nak lu baca artikel ni!

2 comments:

  1. Budak ni pengikut Adam Adli ke..... banggang nak mampuih..

    ReplyDelete
  2. NutCrakcer...hasil pengajaran pensyarah tak guna kat universiti...gaji naik ambik bg makan anak bini...lps tu ajar budak2 u gigit tgn yg memberi...

    ReplyDelete