Thursday, May 17, 2012

INI PARIA BODOH..!!!!

Pakatan Rakyat terlalu takut dengan kebangkitan UMNO terutama apabila menyaksikan gambar yang tak diSUPERIMPOSEKAN perhimpunan Ulangtahun 66 tahun UMNO. Oleh kerana sangat terdesak Anwar terpaksa menghantar seorang lagi India bodoh untuk memhentam UMNO...!!!




KANTOI! BILA HENTAM AHLI UMNO GUNA KEPALA LUTUT!


Apakah yang kita dapat apabila seseorang itu menggunakan kepala lutut dan bukannya kepala beliau untuk cuba menghentam UMNO?



Yang kita dapat ialah seorang yang bernama P.Ramakrishnan daripada Aliran yang kononnya justice, freedom dan solidarity.



Bekas Presiden Aliran itu telah menulis satu artikel yang cuba memperlekeh-lekehkan setiap ahli UMNO dan perhimpunan raksasa UMNO yang di adakan di Stadium Jalil pada 11 hb Mei yang lalu.

Beliau berceloteh tentang jumlah bas, jumlah ahli UMNO yang hadir dan sebagainya. Yang memualkan ialah artikel ini datang dari seseorang yang tidak berada pun di Stadium Jalil ketika itu.

Bekas Presiden Aliran yang kononnya menyokong kebenaran tetapi menulis bergantung kepada assumptions dan here say tanpa merasai sendiri euphoria dan semangat yang ditunjukkan oleh ahli-ahli UMNO yang hadir di sana.

MiM pasti beliau tidak tahu bahawa ramai yang sudah berada di sekitar Stadium Jalil itu sejak pagi lagi, berlantaikan suratkhabar dan berbumbungkan langit tetapi begitu semangat untuk turut serta dan mendengar amanat Presiden UMNO di sebelah malam.

Beliau juga mempertikaikan kehadiran agensi-agensi kerajaan. Yang tidak diceritakan ialah agensi-agensi tersebut langsung tidak terlibat dalam perhimpunan raksasa malam itu. Mereka hanya terlibat dalam pameran karnival sahaja.

Yang paling memualkan ialah kenyataan membuta tuli seperti di bawah :
The Bersih 3.0 crowd came willingly and voluntarily and spontaneously. There was no inducement. more
Kenyataan P.Ramakrishnan daripada Aliran pro-pembangkang ternyata telah memperbodoh-bodohkan beliau kembali apabila kenyataan itu adalah satu pembohongan yang sangat jelas.

'No inducement' atau 'tiada imbuhan' merupakan penipuan yang sangat jijik sekali.

Realitinya, terdapat pendemo Bersih 3.0 yang mendapat imbuhan dan dibiayai untuk datang menyertai Bersih 3.0. Dan bukti itu datang sendiri daripada Nik Aziz Nik Mat.

Beliau mengaku telah membiayai pendemo PAS yang menghadiri perhimpunan tersebut. Malah, Nik Aziz juga berkata,

"Kalau ada dua tiga lagi perhimpunan seperti itu saya sedia biayai penyokong yang ingin hadir," katanya.

Persoalan besar sekarang ialah apakah bekas Presiden Aliran itu berani mempersoalkan tindakan Nik Aziz itu atau beliau buat-buat bodoh sahaja?

Nah. Sekarang terbukti bahawa P.Ramakrishnan pro-pembangkang telah berbohong besar kepada pembaca Malaysian Insider. Inilah masaalahnya apabila ada suara pro-pembangkang yang menggunakan kepala lutut untuk berfikir.

Sungguh memalukan. So, now....ada berani mahu minta maaf sama UMNO?

P.Ramakrishnan Aliran, you are a pathetic loser!


sumber
sumber 

No comments:

Post a Comment