Tuesday, March 6, 2012

GERAKAN ANTI PKR YANG TERLAMPAU

Kita semua sedia maklum Gerakan Anti PKR adalah antara blogger pro kerajaan yang hebat menentang pembangkang. Tetapi mengapa tiba-tiba sahaja GAP terlampau memuji-muji Mahfuz Omar. JKKKPKSS rasa bukan JKKKPKSS sahaja yang berbulu lubang hidung membaca GAP memuji-muji kehebatan mahfuz Omar yang satu dunia telah maklum! Ramai blogger lagi yang turut geli bulu hidung dengan pendedahan kehebatan Mahfuz Omar yang selama ini dirahsiakan dari rakyat Malaysia oleh Pakatan Rakyat, PAS terutamanya.

Rupa-rupanya Mahfuz Omar adalah senjata rahsia Pakatan Rakyat jika Pakatan Rakyat memerintah Malaysia seperti mana pendedahan yang secara tidak sengaja dilakukan oleh GAP sewaktu asyik memuji Mahfuz Omar iaitu otak Mahfuz Omar adalah 15 kali lebih berjuasa dari otak Tun Mahathir!

Mungkinkah GAP mendambakan untuk menjadi Menteri Khas kepada Perdana Menteri Mahfuz Omar selepas Pakatan Rakyat menang PRU13 nanti!!!


MAHFUZ OMAR : PERDANA MENTERI MALAYSIA.

mahfuz omar adalah susuk politik yang  cukup luarbiasa.

rakyat kerap dihidangkan dengan pelbagai hujahan dan penerangan intensif dari mahfuz omar.

MO boleh berbicara mengenai KDNK negara.
MO boleh berbicara mengenai suhu sejuk luar biasa yang melanda barat eropah.
MO boleh mempertikaikan kepincangan teori total fotball 4-4-2 bawaan franz beckenbauer.

MO juga boleh mendefinisikan ide proses saintifik lakuran.
MO boleh berdebat dengan stephen hawking dalam teori kosmologis.

MO ada di mana-mana. MO adalah bintang yang dilakarkan dalam pujangga akhir zaman. mahfuz omar adalah imbasan watak futuristik definisi garapan filem matrix lakonan keanu reeves.

dalam perdebatan di forum profesor-profesor asia yang berlangsung di universiti of tokyo, ada ramalan dan pendapat menyebutkan bahawasanya mahfuz omar adalah biasan (kelahiran semula) tokoh yang bakal menyatukan dunia timur ,barat dan selatan.

ramai pengkaji sedang menyiapkan tesis kedoktoran dan subjek 'siapa mahfuz' merupakan kajian ilmiah utama yang sedang mendapat tempat di kampus universitas utama dan tersohor di dunia.

ada perdebatan mengatakan sekiranya mahfuz diangkat menjadi perdana menteri selama 1 tahun, ia secara teori dan relatifnya akan 15 kali lebih berjaya dan agung jika dibandingkan dengan pemerintahan 22 tahun tun dr mahathir.( bayangkan sekiranya mahfuz menjadi PM selama 4 tahun ).

karismatik mahfuz mampu pergi lebih jauh jika dibandingkan dengan bapak sokarno.

ide dan ketinggian IQ matematikal  mahfuz dijangka mampu menyelesaikan permaslahan kebankrapan greece dan beberapa negara kesatuan eropah.. ramalan berpendapat jika mahfuz dibenar menyampaikan  hujahannya selama 1 jam dalam wawancara BBC, masalah bankrap negara greece akan selesai dalam masa sebulan.

itulah mahfuz,permata politik negara yang kian bersinar.

dialah bakal perdana menteri malaysia.
siapa cakap ?
dia yang cakap ...

3 comments:

  1. Itulah. Bahaya betul Pakatan. Semua nak jadi PM. Saya ada ulas di sini Democracy In Pakatan Rakyat

    ReplyDelete
  2. semua nk jd PM...PI MAMPUS laa...takkan kita nk bg PR menang lg kali ni...dah merasa satu penggal bgmn bongkaknya DAP dan bodohnya PAS...rasa2 dah cukup kot!!!!

    ReplyDelete