Tuesday, March 13, 2012

DATO' LATT BOLEH...HANGPA BOLEH BUAT KA.....

Kalau hangpa boleh buat apa salahnya kita pakat-pakat buat, jadi yang dapat imej positif bukan pihak lain, tapi parti UMNO yang hangpa pakat-pakat dok tumpang cari makan! Yang peliknya puak-puak PAS terkedu, terpaku sebab berapa kerat sangat pemimpin UMNO yang berani berdiri atas MIMBAR MASJID, boleh di bilang dengan jari!!! Yang peliknya puak-puak UMNO pulak yang sakit hati!!!Kalau ada title haji pun atau setiap kata-kata yang terucap dari bibir penuh dengan ayat-ayat suci al-quran dan lapik lagi dengan hadis-hadis nabi tapi kalau hati tak bersih ...TAK GUNA juga!!!! Kalau hangpa tak boleh buat, ada orang boleh buat, sokonglah dia. Dia menang hangpa yang pakat-pakat tumpang cari makan pun boleh senang!!! BN MENANG PAKAT-PAKAT SENANG!!!






2 comments:

  1. Ass'km..bab ini saya tetap respect Dato Latt ni..pertama saya sendiri tak mampu lagi lakukan...kedua memang elok lah kalau pemimpin boleh memimpin ketahap itu...

    ReplyDelete
  2. Ramli Mohd Yunus...Tuan, kita sokong setiap yang baik krn akhirnya rahmat kebaikan itu turut akan sampai kepada kita!!!

    ReplyDelete