Monday, March 5, 2012

PEMIMPIN PAS TELANJANG!!!!

ya...bertelanjangan sebab di telanjangkan Allah gara-gara sudah jauh terpesong dari landasan perjuangan Islam!!! Bagaimana sebuah parti politik yang mendakwa terlebih Islam daripada segala-gala yang ada di muka bumi ini boleh porak-peranda hanya kerana berebutkan  jawatan Menteri Besar.

Dalam pada sebuah parti KAFIR HARBI boleh menerima seorang wakil rakyat dari Melaka untuk menjadi Ketua Menteri di Pulau Pinang, pemimpin-pemimpin terlebih Islam PAS pula bercakaran ingin jawatan Menteri Besar.

Bukan setakat sudah tidak ada lagi konsep menghormati pemimpin sebagaimana yang disarankan oleh Islam, kepercayaan kepada Qada' dan Qadar ketentuan Allah pun sanggup dilanggar mereka. Sebaliknya yang terpacul keluar dari jasad-jasad yang selalu mendakwa mereka lebih islamik adalah tak lebih seolah-olah jiwa seorang Yahudi Israel  yang sanggup menghalalkan apa sahaja demi kepentingan diri!

Kalaulah puak-puak PAS yang bercakaran ini telah hilang malu mereka kepada masyarakat Islam, sekurang-kurangnya malulah kepada orang-orang yang menyokong mereka di bawah ni



No comments:

Post a Comment