Wednesday, March 28, 2012

PROTON JUAL KERETA MURAH...???

Harga murah tapi ....



Proton PREVE.., nama sebenar Proton P3-21A..


Korang jangan tanya gua apa maksudnya PREVE tu.., sebabnya gua pun tak tau.. Mungkin pihak Proton akan jelaskan apa kebendanya PREVE tu dan menerangkan kenapa dorang pilih nama tersebut masa pelancaran kereta baru Proton nanti..

Tapi gua pun heran, kenapa tak pakai nama melayu? Dulu kita ada Saga, Iswara, Satria, Wira, Perdana, Persona, Exora, dan terbaru Inspira.. Kenapa tiba-tiba muncul PREVE? Nama melayu dah tak komersial ke?

Apapun, selain dari nama pelik tu, model terbaru Proton ni memang superb.., kalah Toyota Vios dan Honda City beb..

Tak percaya? Jom kita tengok perbandingan dibawah.. Sapa yang rasa nak beli kereta baru tu, elok je ambik model baru Proton ni beb.. Memang berbaloi..

Gua tetap setia dengan Saga lama gua.. (tak mampu nak beli baru).. Hahahaha..



TQ ARENAKERETA

No comments:

Post a Comment

Post a Comment