Tuesday, January 1, 2013

SIAPA ULAMAK YANG BENCI KEBENARAN..???

Apa salahnya untuk Rosmah mejawab segala fitnah yang dilemparkan ke atas beliau. Apa yang takut sangat kepada kebenaran kerana sekurang-kurangnya segala pertuduhan, fitnah yang dilemparkan akan semakin berkurang dan masyarakat bebas dari sakit jiwa dan mental memikirkan fitnah yang keterlaluan terhadap Rosmah Mansur...



Kenapa Pulak Asri Wahabi Meroyan Dengan Rosmah..?



Kita semua tahu bahawa buku biografi Datin Seri Rosmah setebal 164/165 muka surat akan diterbitkan dan dijual dengan harga RM150.00 bulan depan. Antara sebab buku ini dikeluarkan adalah bertujuan bagi menjawab segala tuduhan, fitnah dan salah tanggapan yang di momok kan oleh puak pakatan haram demi meraih sokongan politik kotor mereka.

Soalnya..kenapa pulak puak wahabi takut dengan kelahiran buku yang bakal menjawab segala tuduhan dan fitnah jahat pembangkang? Macam mana pulak puak wahabi tahu bahawa isi kandungan buku tersebut tidak mempunyai nilai ilmu dan membazir semata? Apakah puak wahabi tidak mahu mendengar segala jawapan yang bakal memberikan pemahaman sebenar agar ummah tidak terpesong dan termakan dengan segala tohmah? 
Atau apakah puak wahabi takut bahawa segala tipu daya, fitnah dan pembohongan puak pembangkang ke atas Datin Seri Rosmah akan terbongkar? Puak wahabi cuba nak menutup fitnah atau cuba menutup siapa yang menabur fitnah? Puak wahabi ada kena mengena ke..? ker..? ker...?

Lu Fikir La Sendiri!!!
 

1 comment:

  1. Makin meraban...apakah ini petunjuk..untuk membezakan manusia jenis bolih diikuti atau dijauhi..walaupun ber..phd.

    Alhamdulillah..Allah jua sebaik pemberi petunjuk..

    Komen ini untuk mereka yg berakal dan berakhlak..yg lebih memahami...Insya Allaah

    ReplyDelete