Thursday, January 3, 2013

GUAN ENG PENIN...

Peninglah Guan Eng nak menjawabnya...mungkin tengah bermesyuarat dengan Anwar Ibrahim..apa yang nak di kelentong nanti...

Nasharudin Balun Kaw Kaw Lim Guan Eng.....

KUALA LUMPUR 2 Jan. - Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng diminta memberi penjelasan sama ada beliau akan turut menuntut penggunaan kalimah Allah dalam Bible versi bahasa Tamil dan Mandarin seperti tuntutannya terhadap Bible versi bahasa Melayu.

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berkata, penjelasan tersebut perlu untuk mengetahui niat sebenar Ketua Menteri Pulau Pinang itu berhubung tuntutan yang dilakukan.
"Saya mahu tanya Guan Eng mengenai penggunaan kalimah Allah ini, adakah beliau akan tuntut digunakan juga dalam Bible versi bahasa Tamil dan Cina (Mandarin)?"Kerana kalau tidak guna kepada kedua-dua Bible versi itu, mengapa beliau sibuk sangat nak gunakannya dalam Bible versi bahasa Melayu?

sumber

3 comments:

  1. INI KITA BOLEH IBARATKAN TREKTOR BERTEMU DENGAN JENTOLAK (TRACTO Jugalah tu dalam bahasa inggeris). Pada mukan LGE. Tengoklah lepas ni Nik Ajiz / Hadi Awang akan pertahan LGE dan akan kutuk Nash. Tak percaya? tunggu kejap je lagi. Nasib baik bekas Tim Presiden PAS yang balun LGN. Kalau UMNO/BN yang balun, sudah pasti "satu demonstrasi jalanan" akan dianjurkan PAS/PKR/DAP. Jawaplah, jawaplah. Apa main diam-diam je ni? Tak ada TELOQ KE korang. Atau bodoh macam telor. Orang "masuk ke dalam" teloq dua bitir "bertepok" di luar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak-pak lebai PAS memang suka jd telor 2 biji kat luar..syok tengok katanya..nak buat x pandai...

      Delete
  2. salam perjuangan.Blog tuan telah dipautkan.Mohon pautan semula tuan di apple-biru.blogspot.com
    tkiu..

    ReplyDelete