Tuesday, January 1, 2013

3 PESERTA MOGOK LAPAR MENINGGAL DUNIA...!!!!

Itulah ...apabila Setan berkawan dengan Setan...maka lahirlah buah fikiran Setan yang cuba menyusahkan rakyat dan negara..

 

AKSI DALAM HOTEL YANG MALUKAN PEMBANGKANG & ANTI-LYNAS!!


Tahniah MiM ucapkan kepada MyNewsHub kerana telah kantoikan puak DAP yang berdrama kononnya sedang mogok lapar!

Portal itu juga melaporkan :
Sekumpulan peserta yang menyertai 'Mogok Lapar 100 Jam Anti LYNAS' dikenalpasti telah menjamu selera di sebuah hotel berdekatan lokasi protes di Dataran Merdeka di sini hari ini.

Jumlah para peserta yang berkumpul di Dataran Merdeka bukan sahaja semakin berkurangan, malah pihak penganjur dikatakan telah memberi bungkusan makanan kepada kesemua individu terlibat pada tempoh kurang dari 63 jam.
MiM juga difahamkan bahawa 'mogok lapar' itu bukanlah mogok yang sebenarnya tetapi peserta-peserta yang dikantoikan itu boleh minum air! Very funny tetapi small matter kerana mereka telah termalu! Sungguh memalukan!!

Rakan MiM menyindir, katanya "ianya 'mogok lapar' dan bukannya 'mogok haus' atau 'mogok dahaga'! Sebab itu boleh minum! "


BAGAIMANA PUN, MiM jangka jawapan mereka kelak ialah 'mereka yang makan itu adalah jawatankuasa anti-lynas dan bukannya peserta mogok lapar'! Kita tunggu jawapan mereka!

sumber

Untuk pendedahan yang memalukan DAP dan puak anti-lynas : Baca Sini

No comments:

Post a Comment