Tuesday, January 29, 2013

LIM KIT SIANG AKAN MENGGILA LAGI...!!!!

Langsung tiada niat untuk mengguris hati keluarga adik Muhammad Adam..Cuma terfikir...Kalau kematian adik William Yau akibat terjatuh dalam longkang, Lim Kit Siang menggila menyalahkan Polis dan UMNO/BN...tetapi adakah Lim Kit Siang juga akan menjadi gila dengan kematian adik Muhammad Adam. Kita tunggu lim Kit Siang nak tulis apa dalam twitter atau blog dia ...ops...terlupa pula, adik William Yau tu anak Cina..adik Muhammad adam ni anak Melayu..anak bangsa yang Lim Kit Siang nak halau keluar dari Kuala Lumpur dengan PENYAPU GERGASI dalam peristiwa May 13 dulu....Lim Kit Siang tak kisahpun dengan kematian adik Muhammad Adam....tetapi ramai Melayu, Islam yang tak sabar2 nak mengundi Lim Kit Siang...fikir-fikirkanlah... 

Takziah kepada keluarga adik Muhammad 

Adam...sekurang2nya dah ada seseorang yg menunggu di 

sana...


Budak maut jatuh kondominium

SITI Nurjannah Azman (tengah) bertanyakan sesuatu kepada kakitangan hospital di luar bilik forensik Hospital Serdang di Puchong, Selangor, semalam.
KUALA LUMPUR 28 Jan. - Seorang kanak-kanak lelaki maut selepas dipercayai terjatuh dari tingkat tujuh Kondominium Sutra Mas di Puchong Jaya ketika di bawah jagaan pengasuhnya dekat sini hari ini.
Mayat Muhamad Adam Zafuan, 6, ditemui pukul 9.30 pagi di pekarangan kondominium 12 tingkat itu oleh orang ramai.
Kanak-kanak malang itu yang mengalami kecederaan parah di kepala dan badan disahkan meninggal dunia ketika dibawa ke Hospital Serdang.
Ibunya, Siti Nurjannah Azman, 24, berkata, dia dimaklumkan mengenai kejadian itu selepas dihubungi rakannya yang tinggal di kondominium tersebut.
“Saya menghantar Adam ke rumah pengasuh di tingkat tujuh sejak bulan Mei tahun lalu. Dia memang seorang yang aktif dan suka bermain di balkoni," katanya sebak ketika ditemui di Hospital Serdang.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20130129/je_01/Budak-maut-jatuh-kondominium#ixzz2JOmGC68V
© Utusan Melayu (M) Bhd 



SUMBER

No comments:

Post a Comment