Sunday, April 15, 2012

LEMBU KENA WARNING!!!!

Inilah yang sepatutnya dilakukan terhadap lembu-lembu yang akan membuat kacau seperti Projek LYNAS!!!


JANGAN AMBIL KESEMPATAN -INGATAN DARI SULTAN JOHOR

"Suka saya ingatkan di sini, supaya jangan ada mana-mana pihak yang cuba mengambil kesempatan dengan bertindak membuat bantahan atau tuntutan yang bukan-bukan untuk kepentingan diri sendiri atau kepentingan politik". Demikian titah Sultan Ibrahim ketika majlis pecah tanah projek pembangunan Mersing Laguna di Dataran Pulau di Mersing semalam.

Sultan Ibrahim yang berharap agar projek yang bernilai RM22 bilion itu akan menjadikan Mersing sebagai bandar pelancongan terkenal dunia disamping menjana ekonomi penduduk tempatan.


Wajarlah Sultan Johor bertitah sedemikian memandangkan akhir-akhir ini, apa sahaja projek yang akan membawa pembangunan dan kemakmuran kepada rakyat, sentiasa sahaja dibantah dan dipolitikkan terutamanya oleh parti pembangkang. 

Sekiranya apa yang dibantah dan dipolitikkan itu memang benar-benar untuk kebaikan rakyat, tidak mengapa juga, tetapi sebaliknya apa yang dilakukan hanyalah untuk mengisi keperluan mereka untuk membangkang yang akhirnya merugikan rakyat dan rakyat juga yang akan terus tertinggal dari segi pembangunan dan peluang ekonomi.

3 comments:

  1. salam perjuangan Penggempur Mutiara ucapkan kepada tuan tanah..

    di sini Penggempur Mutiara ingin memohon jasa baik tuan tanah bagi meletakkan link Penggempur Mutiara ke suapan blog tuan tanah.

    tq

    ReplyDelete