Sunday, April 22, 2012

INILAH YANG ANWAR PERJUANGKAN...!!!!

Anwar pasti gembira jika semua orang islam berfikiran seperti ini...jadi puak=puak PAS tunggu apa lagi....sokong ANWAR sepenuh jiwa!!!!


PANAS WEIII !!!! BUDAK BOTAK MASLINA MUSTAFA FREETHINKER (TAK PERCAYA AGAMA)

Maslina di katakan sebagai Free thinker. Jika benar pulanglah ke pangkal jalan.
Terdesak pencacai  PAS mula memusing cerita dengan membandingkan dua gambar di dua event yang berbeza untuk menuduh pencacai UMNO kononya memfitnah mereka mengambil gambar googel. Buta ke diorang ini tidak nampak video dan gambar yang di rakamkan di dataran merdeka.UNTUK KE FB MASLINA : KLIK SINI
gambar bantahan  Lynas

Kononnya bukan budak botak ni yang di Dataran Merdeka.







Nama : Mislina Mustafa
Umur : 41 pada tahun 2012
Kerjaya : Aktivis [ocuppy global]
Agama : Tidak diketahui [Freethinker / anarki]

Inilah sebenarnya tajaan pembangkang yang duduk bergaul walaupun bukan muhrim di Dataran Merdeka bersama dengan aktivis PAS membantah PTPTN , Siapa kah gadis ini. Sebenarnya gadis ini sudah rosak akhlak jika kita ikuti dari profil beliau.


Mislina Mustafa

Gadis ini  tidak berumah kot  dan inilah yang mahu dilihat oleh PAS dan inilah  produk yang dilahirkan oleh PAS sejak bersama  Pakatan Rakyat. Khabarnya  gadis ini adalah freethinker yang tidak beragama.





PAS tak mengaku bahawa mereka juga antara penyokong  himpunan Bersih dan himpunan Mahasiswa ini. Mereka iniu datang atas jemputan PR samalah dengan jemputan dari PAS.

Mcm pelakon kan? sapa kenal?






sumber

No comments:

Post a Comment