Friday, April 27, 2012

HARAM SOKONG AMBIGA!!!!

Haram Sokong Ambiga, Tapi Pok Nik Kata Halal Dan..Wajib Hadir!!!


PRESIDEN Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad berkata, adalah HARAM bagi umat Islam menyokong Datuk S.Ambiga kerana Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bebas dan Adil (Bersih) itu merupakan pejuang tegar kepada amalan seks songsang di negara ini.
Sehubungan itu, beliau yang juga tokoh agama berkata, umat Islam yang terlibat dalam perhimpunan Bersih wajib malu kerana dikepalai oleh pejuang yang menyokong perkara bercanggah dengan agama.
“Sewajarnya umat Islam menjauhi pemimpin seperti ini dan membuat pilihan lebih tepat dengan memilih ketua yang selayaknya dan melakukan perhimpunan di lokasi tertutup dalam menuntut sesuatu perkara,’ katanya di sini, hari ini. IBM setuju benar, dan anda semua juga setuju akan apa yang disuarakan oleh Ismail Mina. 

KENYATAAN YANG BERBEZA DARI ULAMA SEMAK  YANG MENYESATKAN :




Tapi, si tua  ni yang mengelarkan dirinya 'ulama tersohor' dan terus menyeru dan mengeluarkan FATWA barunya kepada ahli-ahli PAS bahawa WAJIB  hadir ke perhimpunan Bersih 3.0. Ituadalah satu jihad katanya. Apa pun fatwa dah. IBM betul-betul tak faham kenapa perkara seperti ini boleh berlaku terhadap umat Islam di negara kita ini. Mereka-mereka yang bertaraf ulama seperti Nik Aziz ni boleh menghancur dan menyesatkan akidah umat Islam. Bayangkanlah sekirnya muka-muka atau 'ulama-ulama semak' seperti Nik Aziz ini menjadi salah sorang pemimpin negara..apa akan jadi?...rosak..rosak. Untuk membuktikan apa yang IBM tuliskan di sini, betapa songsang dan kuningnya 'otak' Nik Aziz, seperti baju yang dipakainya, baca kenyataan beliau di bawah ini. Nik Aziz menghalalkan yang haram. Wajib hadir perhimpunan Bersih 3.0, katanya : 

Jadi, jelas, politik PAS sudah jauh tersasar dari perjuangan sebenarnya. Tiada lagi sifat memperjungkan Islam di dalam fikiran mereka. Apatah lagi, kini mereka di heret dan di cucuk hidung oleh DAPig parti sepejuangan mereka. Samada mereka sedar atau tidak, bahawa DAPig memperkudakan dan melaga-laga orang-orang melayu PAS dan UMNO demi untuk kepentinga DAP itu sendiri yang mana mereka mempunyai AGENDA tersendiri.  IBM rasa mereka (PAS) sedar. Oleh sebab itu, mereka, pengikut-pengikut tegar PAS mengangguk dan mengiakan saja fatwa-fatwa yang di keluarkan oleh Tok Guru mereka, Nik Aziz yang menghalalkan yang haram. HAMPEHHH le korang. ~ IBM

No comments:

Post a Comment