Monday, March 31, 2014

SATU DEMI SATU BAKAL MAMPOS..!!!

Anwar bakal masuk penjara..begitu juga dengan karier politik Singh yang angkuh..bakal berakhir tak lama lagi....tapi hari ini seekor dajjal betina dah mampos...

Irene Fernandez meninggal dunia

Aktivis hak asasi dan Pengarah Eksekutif Tenaganita Irene Fernandez meninggal dunia hari ini selepas mengalami kegagalan jantung.
“Irene meninggal dunia pada pukul 10.58 pagi ini di Unit Rawatan Koronari Hospital Serdang.
“Saya serta keluarga lain berada di sisinya semasa beliau menghembuskan nafas terakhir,” kata Josie sambil menambah hasrat terakhir Irene adalah untuk mayatnya dikremasi.

 Irene Fernandez, 69, meninggalkan seorang suami dan tiga orang anak, dirawat di Hospital Serdang sejak Selasa.Mayat mendiang akan dibawa ke rumahnya di Seremban.
Irene yang sebelum ini dikenali dengan perjuang sesamarataan hak yang banyak menyentuh tentang isu  isu sensetif seperti agama dan kaum. Antara kontroversi yang menyulubungi beliau mnegenai ulasan Irene yang dilihat banyak mempertikaikan perlembagaan Malaysia.
diantaranya adalah penerbitan artikel bertajuk Constitutional provisions on Malay rights, land, promote discrimination, study suggests seperti disiarkan dalam portal berita propembangkang, The Malaysian Insider
 

2 comments:

  1. mati juga pompuan ni ye...aku nak tunggu ambiga pulak..bila la si bangsat tu nak mampos sama..menyusahkan ORANG MELAYU..dia lupa yg dia tinggal di TANAH MELAYU!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nizam..sama-sama kita tunggu ambiga..teressa kok..lim kit siang..karpal singh..Anwar mampos..

      Delete