Saturday, March 8, 2014

GILA..!!! BUAT MAHARAJA LAWAK DI SAAT-SAAT NEGARA DILANDA KESEDIHAN..!!!!

Mungkin gila nak jadi MB dah berkurang sikit..gila nak jadi Maharaja Lawak pulak kot..
Bergurau tak kena tempat...
Tetapi inilah pemimpin parti Islam...buat malu bangsa dan agama...




Kebiasaannya, itulah tindakan yang akan dibuat oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Pantang diorang buat silap sendiri, dah tentu diorang akan salahkan orang lain.

Kali ini rasanya tak de beza bila Si Nizar Lilin tu hangat dipertikaikan dalam laman media twitter milik dia hari ini kerana mempersendakan tragedi MH307 yang turut membawa seramai 227 orang penumpang tu.

Rata - rata orang yang membaca tweet Si Nizar tu jelas meluat dengan lawak bodoh yang cuba dipaparkan kerana ianya tak mencerminkan peribadi seorang pemimpin.

Nak pulak dia mendabik dada kata kononnya dia memperjuangkan Islam. Lagi la malu wei!!! Takkan pulak seorang pemimpin yang nak memperjuangkan Islam tak de sifat perikemanusiaan?

Sanggup pulak tu dia buat lawak tatkala ada dikalangan keluarga penumpang pesawat terbabit berada dalam keadaan resah dan gelisah. Patut sangat la dia ni digugurkan dari jadi Menteri Besar tempoh hari. Kalau tidak, buat malu rakyat Perak je penyudahnya!!!
KUALA LUMPUR – Bekas Menteri Besar Perak, Mohammad Nizar Jamaluddin diselar di jaringan media sosial Twitter kerana tuitnya yang dilihat memperolok-olokkan kehilangan pesawat Malaysia Airlines penerbangan Boeing 777 – MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing.

Nizar berkata kegagalan pihak berkuasa mengesan pesawat itu beberapa jam selepas terputus hubungan sejak pukul 2.40 pagi Sabtu menunjukkan “Segitiga Bermuda yang baru telah dikesan di kawasan perairan Vietnam. Peralatan sofistikated yang lengkap tidak ada guna.”

Tuitnya itu adalah sebagai reaksi kepada tuit penyampai berita CNN, Piers Morgan yang menyuarakan kehairanannya bagaimana sebuah pesawat besar yang berteknologi tinggi boleh “hilang” begitu saja.


Kenyataan Nizar kemudiannya mendapat reaksi negatif daripada beberapa orang yang membalas tuitnya itu.

sumber

No comments:

Post a Comment