Sunday, March 23, 2014

SETIAP KALI PRK & PRU, SPESIS MELAYU BARU DI LAHIRKAN...

Spesis Melayu PARIA...

PARIA di INDIA sanggup mati demi memperjuangkan maruah dan harga diri mereka...
MELAYU PARIA...rela jual harga diri malah sanggup gadai habis maruah seluruh ahli keluarga semata-mata nak jadi PARIA CINA DAP..


Dulu Cina usung kangkung..hari ni Cina suruh Melayu PARIA usung kangkung....




SUMBER

Gambar-Gambar Provokasi Kangkung Bodoh Oleh PKR Di Hari Pengundian #PRKKajang

PKR sudah tiaa modal lain untuk berkempen di hari pengundian selain dari membuat provokasi bodoh. Di hari pengundian hari ini, tema kangkung yang sudah menjadi isu lapuk dimainkan kembali. Sepatutnya mereka memainkan isu 'Anwar 4 cm'.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2014/03/gambar-gambar-provokasi-kangkung-bodoh.html#SJmfzUeMkbKXY4zh.99

4 comments:

  1. Tak beqaya..
    Dah paria cam ni, sampai mampuih mmg paria

    ReplyDelete
  2. Kita semua tahu bhw Wan Azizah akan menang.
    90% kaum Cina akan mengikut arahan Lim Kit Siang utk mengundi PKR. Kaum Cina sedar hanya ada satu jalan shj utk mereka merebut kuasa politik dan memerintah secara mutlak di Republic of Malaysia - iaitu dgn memperkudakan orang2 Melayu PKR dan PAS. Melayu PKR dan PAS ini adalah bodoh sangat yg akan berpuas hati dgn sedikit pemberian kuasa oleh Cina DAP. Lihat sahajalah kedudukan bilangan PAS dlm Majlis2 Tempatan di Selangor yg dikuasai oleh Cina DAP dan PKR. Itulah sebabnya peniaga2 kecil Melayu dgn mudah boleh dihalau dpd berniaga tetapi peniaga2 Cina tidak terusik langsung.
    Wan Azizah yg begitu lembik akan dgn mudah diperkotak-katikkan oleh Cina DAP.
    Dgn keadaan Najib yg begitu telah hilang arah spt orang bodoh maka dgn mudah shj Cina DAP akan merampas Putrajaya di PRU14 nanti. Barisan Nasional akan jadi Pembangkang yg akan terkangkang shj. Setelah Pakatan Rakyat berkuasa, maka Cina DAP akan menjemput sekutunya iaitu Cina PAP dari Singapura utk menyertai Malaysia. Dgn Ahli Parliamen Cina yg sudah ada melebihi dari 2/3, mereka dgn mudah akan mengubah Perlembagaan Malaysia dgn menghapuskan Keistimewaan Kaum Bumiputera, menghapuskan Institusi Raja-Raja Melayu dan menjadikan Tanah Melayu sebagai sebuah Republik - the Republic of Malaysia.
    Orang Melayu akan mengemis di negara sendiri. Menangis air mata darah pun sudah tidak bermakna lagi. Anak cucu-cicit kita akan kencing di atas kubur ibubapa dan nenek moyang mereka yg begitu alpa akan nasib dan masa depan mereka.
    Begitulah jadinya dgn kehendak nafsu kita, insyaallah...........
    Melayu mudah lupa ..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenyataan yang org Melayu MESTI baca, bernas, padat dan jitu. Terbaikkk. Melayu akan rugi serugi ruginya hasil dari kebijaksaan cina berjaya menyuntik benih KEBENCIAN yang berterusan sehingga Singapura tempat bermulanya Tanah Melayu dihadiahkan begitu sahaja kepada bangsa yang datang bawa air liur. Menyusul PP dgn kaedah yang tidak jauh beza yang hampir pasti Melayu akan hanya telan air liur.

      Delete