Thursday, March 27, 2014

MISI MENCARI TELUR PULA...

Kebelakangan ini ada seorang menteri asyik berkokok kerana telurnya hilang.. Nama menteri tersebut eloklah dirahsiakan dan gambar yang dihidangkan adalah sekadar HIASAN  sahaja...tak ada kena mengena dengan mana-mana menteri Negara China yang masih hidup dan yang belum mampos..!!!!

Mungkin perlu digerakkan semua aset tentera dan polis untuk mencari telur seorang menteri yang tiba-tiba hilang...tapi kalau telur tiba-tiba hilang..ini sudah kes misteri yang dahsyat..mungkin bantuan Raja Bomoh diperlukan untuk memeropong dimana telur tu berada sekarang!!!!!




'JANGAN MARAH JIKA SAYA AMBIL TINDAKAN'-KDN

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi meminta semua media terutama media cetak berbahasa Cina dan laman sosial fb agar berhenti melaporkan berita yang memainkan sentimen membangkitkan kemarahan keluarga mangsa pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370.

"Jangan ada sesiapa atau mana-mana media atau media online memanipulasi segala maklumat yang boleh menjejaskan keselamatan negara. Jangan marah pada saya jika tindakan diambil dengan segera, saya cakap ini secara serius, maka ia harus dipandang serius," katanya.

No comments:

Post a Comment