Friday, March 28, 2014

NEGARA CHINA AKAN AMBIL BALIK CINA MALAYSIA..??????

eloklah tu..artis negara China bukan sahaja perlu minta saudara-mara mereka dan rakyat China boikot datang ke Malaysia.. boikot barangan Malaysia..tapi
..silalah bawa pulang semua pelacur China..tukang urut China termasuk Cina DAP sekali..kita tengok apa nak jadi kat Negara China dengan adanya puak cina DAP ni kat negara China nanti...




Inilah Artis China Yang Menghasut Supaya Memboikot Barangan Keluaran Malaysia


Inilah selebriti negeri China pelakon Zhang Ziyi yang menghasut keluarga mangsa agar menyalahkan kerajaan Malaysia dalam kes kehilangan pesawat MH370.

Aktres ini juga secara terbuka menyatakan kemarahan secara peribadi keatas tindakan Malaysia menangani isu kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 akibat terlalu banyak mendapat maklumat daripada rakan-rakan berbangsa cina di Malaysia.

Aktres ini menyeru kepada bangsa cina diMalaysia agar memboikot produk Malaysia di laman Weibo – sejenis laman sosial seperti Twitter.

Aktres ini menuduh kerajaan Malaysia hanya mengutamakan politik sahaja berbanding menghormati nyawa.

Sementara itu, seorang lagi penyanyi negara itu, Chen Kun mengumumkan bahawa beliau tidak lagi menghormati kerajaan Malaysia. Beliau tidak lagi akan datang ke Malaysia walaupun ada saudara maranya di Malaysia.

Chen berkata beliau akan memboikot keseluruhan produk Malaysia dan meminta saudaranya bertindak berbuat begitu.

Tulisan berkenaan muncul selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak pada hari Isnin lalu mengumumkan pasukan penyiasat percaya penerbangan MH370 berakhir di tengah Lautan Hindi – jauh dari sebarang daratan.

Mereka juga nampak sudah agak peranvangan rapi apabila mengenakan pakaian T shirt yang sama untuk menarik perhatian dunia terhadap kecaman mereka keatas Malaysia.


Mereka menuduh kerajaan Malaysia menyembunyikan pesawat MH370 termasuk semua penumpang disatu kawasan dan berbohong kepada mereka bahawa pesawat itu berakhir di selatan Lautan Atlantik.

Untuk pengetahuan di laman Weibo iaitu sejenis laman sosial seperti Twitter yang dibangunkan oleh China digunakan secara meluas oleh ramai ahli politik cina di Malaysia.  

5 comments:

  1. Kerajaan China nak ambil balik bangsa t Cina yang ada sini? Alhamdulillah...

    99% Perjudian dan Penipuan, Pelacuran dan Maksiat akan pupus secara otomatik. Kalau Kerajaan China mau ambil Anuwar (suami Neng Azizah yang lebih Cina dari MeiFun) pun lagi baik. Aman makmur sentosa sejahtera negara Malaysia yang aku cintai ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. China pun tak kebuluor nk ambik cina DAP..baik China ternak Babi dr bela cina DAP..hehhe

      Delete
    2. sekurang kurangnya cina DAP banyak idea untuk membangun negara CHINA yang luas tu.

      Delete
    3. ya..Cina DAP mmembina lebih byk kandang babi mega...huhuhu

      Delete
  2. Bodoh melayu . Kalau cina balik china . Lee chong wei pun balik juga , melayu harus beri tax dan malaysia akan kekurangan wang .
    Masa itu lu orang akan berasa salah .

    ReplyDelete