Monday, December 12, 2011

KONSPIRASI KES LIWAT 2 AKHIRNYA TERDEDAH...!!!!

Apa Dato' Seri Najib nak jawab kat rakyat apabila Karpal Singh berjaya mendedahkan konspirasi Kes Liwat 2!! Kebenaran telah dirungkai oleh Karpal Singh

Anwar Ibrahim tidak memaksa Saiful semasa meliwat tetapi sebenarnya Saiful dan Anwar Ibrahim suka sama suka...!!



12/12/11 – Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka.
Karpal berkata Mohd Saiful mendakwa diliwat secara paksa namun, hujahnya, keterangan saksi utama, di mahkamah membuktikan sebaliknya.
“Saiful tidak lari ke unit kondominium bertentangan dengan tempat untuk menyelamatkan diri”, katanya.

Karpal menyifatkan Mohd Saiful seperti seekor kambing yang menurut sahaja semua arahan daripada Anwar dan merelakan dirinya diliwat

4 comments:

  1. Ms Pearl... x salah sbb yg di liwat tu kambing!!!ha3

    ReplyDelete
  2. Jika demikian hujah Karpal Singh,sah lah bahawa Anwar Ibrahim memang telah meliwat Saiful. Jadi semua penyokong Anwar sudah kena tipu oleh Anwarlah.

    Selama ini mereka mempertahankan bahawa Anwar tak meliwat Saiful tetapi sebaliknya Karpal Sing kata Anwar telah meliwat Saiful.

    Bagi bukan Islam suka sama suka dalam berzina dan liwat mungkin tak bersalah. Tetapi dalam Islam, itu kesalahan besar dan "BERDOSA BESAR".

    Jadi isunya adakah Melayu/Islam dalam PKR atau DAP atau PAS masih mahu jadikan orang yang tidak bermoral sebagai pemimpin?.

    ReplyDelete
  3. zahari1950..karpal singh bercakap dalam konteks seksualiti merdeka tp dia terlupa Anwar tu pemimpin yg beragama Islam atau karpal tahu Anwar agama ????

    ReplyDelete