Thursday, December 22, 2011

MARI KITA TENGOK SIAPA YANG KENA..????

Inilah anak bangsa kita yang sakit hati dengan AUKU hanya bersandarkan fitnah pembangkang. Malangnya semua mereka adalah anak-anak Melayu, mendahulukan politik tetapi meliwat akademik mereka!!! Mereka tidak sedar menghapuskan AUKU akan menghampirkan diri mereka untuk diliwat!!!!Kita tunggu siapa antara mereka yang terlebih dahulu akan membuat laporan polis kerana diliwat!!!


MARI TENGOK GAMBAR DENGAN MAHASEWEL YANG BIADAP DAN KURANG AJAR YANG MENURUNKAN BENDERA PM HARI TUH!









Sumber gambar dari SINI

Budak-budak ni bukan nak mansuh sangat AUKU tu. Mereka ni dipergunakan Anwar untuk sengaja membuat kacau dan mencemar keamanan negara.

Bertopengkan Mahasewel, budak upahan pencacai Anwar, memang berniat untuk menjadikan keadaan porak-peranda. Sebab itu mereka sengaja bertindak biadap dan kurang ajar, demi untuk menarik perhatian dan menjadi hero di kalangan mereka.

Ada geng Mahasewel tanya, apa UMNO nak hukum Adam kerana menurunkan bendera DS Najib di PWTC.

Soalan bodoh dari seorang Mahasewel.

Adam telah menceroboh tempat hak peribadi. Jikalau semasa dia turunkan bendera dan dia ditembak, yang menembak tidak bersalah. Kerana Adam didapati menceroboh dan cuba berniat jahat.

Masuk ke rumah orang tanpa izin dengan niat jahat adalah satu kesalahan...

Jika mahu, UMNO boleh mendakwa si Mahasewel Adam Adli tu..

2 comments:

  1. Hantar belajar bdk-bdk tu kat afrika...baru dia tau...pakai duit ptptn, belajar kat IPTA. G la belajar kat IPTS Dapig....

    ReplyDelete
  2. Pemuda TG..budak-budak ni kena hantar ke Libya baru boleh sedar kot!!!

    ReplyDelete