Monday, December 5, 2011

BOB LOKMAN DEDAH PERNAH JADI ANAK IKAN MENTERI TUT..TUT..TUT..????!!!!!

Apa yang  penting sangat BOB LOKMAN ni kepada masyarakat dan dunia ni sehingga BOB LOKMAN menjadi buruan VVIP???Apa yang BOB LOKMAN boleh bagi ????Adakah BOB LOKMAN pernah jadi ANAK IKAN VVIP suatu ketika dahulu, MEMBERI SESUATU kepada VVIP sehingga menyebabkan sehingga sekarang ada VVIP yang cuba mendekati BOB LOKMAN!!!! atau mungkin BOB LOKMAN pernah menjadi BUDAK KOPI VVIP , menteri atau Timbalan PM!!!!???
Jambu....

Atau  BOB LOKMAN juga adalah seorang lagi PEMEGANG KUNCI KE SORGA NIKI AZIZ??? Adakah NIKI AZIZ telah menganugerahkan BOB LOKMAN hak dan kuasa untuk menyenarai pendek CALON-CALON ke SORGA NIKI AZIZ???


Patutlah ada 2 MENTERI UMNO yang nak rasuah BOB LOKMAN...nak minta BOB LOKMAN selitkan NAMA MEREKA DALAM SENARAI PENUMPANG KAPAL AHLI_AHLI SORGA NIKI AZIZ...  . OPPSSS...NABI NIK AZIZ!!!!

Kepada 2 menteri UMNO tersebut JKKKPKSS nak ingatkan...kan Dato Seri Najib dah pesan jangan guna KABEL...tapi takpa, depa tak guna KABEL UMNO untuk jadi CALON PRU13 tapi depa guna KABEL PAS nak MASUK SORGA NIKI AZIZ!!!!


BERITA TERKINI !!! Ada 2 Menteri cuba rasuah Bob Lokman..


Bob Lokman dalam ceramahnya di Markaz PAS Seksyen 18 Shah Alam telah dedahkan bahawa kononnya ada 2 Menteri cuba menawarkan sesuatu kepada beliau baru-baru ni..

Bob Lokman kata, 2 Menteri terbabit telah bertanya kepada dia.., " Engkau nak apa? Engkau nak berapa?.."

Tapi yang peliknya, Bob Lokman tak pulak berani dedahkan nama dua Menteri terbabit.. Kalau betullah seperti apa yang ostad PAS ni cakap, kenapa dia tak dedah saja nama 2 Menteri tu?

Kenapa nak berselindung lagi kalau dakwaan dia tu merupakan satu kebenaran?

Gua syak yang si Bob Lokman ni sengaja ada-adakan cerita saja.. Tak logik langsung ada Menteri yang cuba nak rasuah dia..

Bob Lokman tu bukannya sapa-sapa pun didalam PAS.. Dia cuma ostad cetak rompak yang dibayar bagi buat lawak bodoh diatas pentas PAS.. Tak ada tauliah pun beb..

So.., kalau nak kata ada Menteri UMNO yang dah tergugat sampai nak rasuah Bob Lokman tu, gua rasa itu memang satu cerita yang paling lawak..

Entah apalah faedahnya yang Bob Lokman dapat bila dia menipu penduduk-penduduk Seksyen 18 Shah Alam tu agaknya yee? Mungkin boleh dapat elaun lebih dari PAS kot?

Apapun, ini je lah standart penceramah PAS.. Asyik menipu dan memfitnah je kerjanya.. Malangnya.., itupun apa juga manusia-manusia berkopiah putih yang percaya.. Kesiannnn. http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/12/berita-terkini-ada-2-menteri-cuba.html

No comments:

Post a Comment