Friday, December 2, 2011

BUKTI PAS SEMAKIN DI TOLAK OLEH ORANG MELAYU!!!!

Ramai dah yang sedar PAS penuh dengan pembohongan dan fitnah.



Sebuah laman blog pakatan telah mendedahkan rating portal akhbar rasmi PAS elah jatuh ratingnya. Kedudukan rating Harakah Daily sebelum ini tidak pernah jatuh tetapi kali ini menunjukkan kejatuhan yang amat ketara.
Di laporkan Harakah Daily kehilangan lebih 100 ribu orang pembaca berdasarkan rating terbaru ini. Ini adalah sebagai bukti jelas populariti akhbar rasmi PAS sudah tidak popular dan menunjukkan rakyat sudah muak dengan berita berita picisan yang dipaparkan oleh mereka.
Harakah terkenal dengan putar belit dan provokasi,akhbar ini turut melakukan pembohongan fakta untuk menghasut para penyokong PAS.Alat propaganda PAS ini kredibilitinya dipersoalkan apabila terbukti baru baru ini melakukan pembohongan.
Antara faktor yang ketara apabila Harakah dilihat menjadi lidah rasmi DAP apabila banyak memaparkan berita mengenai Lim Guan Eng atau cukup terkenal dikalangan ahli PAS sebagai Khalifah Abdul Aziz.


http://www.kitagempur.com/index.php?page=articles&op=readArticle&id=8706&title=Harakah-Hilang-100-ribu-Pembaca%2CRating-Jatuh

No comments:

Post a Comment